Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učim od doma: školovanje u vrijeme pandemije COVID- 19 bolesti (CROSBI ID 67256)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Batarelo Kokić, Ivana Učim od doma: školovanje u vrijeme pandemije COVID- 19 bolesti // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.). Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 7-25

Podaci o odgovornosti

Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Učim od doma: školovanje u vrijeme pandemije COVID- 19 bolesti

Školovanje u vrijeme pandemije COVID-19 bolesti u većini zemalja svijeta provodi se obrazovanjem na daljinu. U razmatranju primjenjivosti obrazovanja na daljinu na osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj razini istraživači su usmjereni na prilagođavanje postojećih teorija obrazovanja na daljinu izvorno nastalih u okviru tercijarnog obrazovanja. Dominantni teorijski okviri mogu pomoći istraživanju virtualnog učenja i poučavanja, njihova primjenjivost u osnovnoškolskim i srednjoškolskim uvjetima je ograničena zbog stupnja podrške koju mlađi učenici trebaju i dileme o mogućim razinama razvoja samostalnosti i samousmjerenosti kod učenika osnovnih i srednjih škola potrebnima za učenje na daljinu. U nastavi na daljinu dodatna podrška može doći od učitelja, ali često dolazi i od roditelja ili drugih odraslih osoba u djetetovom neposrednom okruženju, što strukturalno mijenja elemente dominantnih teorijskih okvira. Prepoznamo li samostalnost i samousmjeravanje kao razvojne karakteristike uvjetovane okruženjem u kojem se učenik školuje, moguće je očekivati pomake u razinama samostalnosti i samousmjeravanja učenika. Ipak, da bi do navedenog pomaka došlo, u značajnoj mjeri nužne su kompetencije učitelja za provedbu odgovarajućih oblika nastave na daljinu. Bez obzira na istraživačka i teorijska propitivanja, važno je naglasiti da je organizacija i provedba nastave na daljinu na svim razinama školstva, koja je pokrenuta u prvoj polovini 2020. godine, bila u danim uvjetima najbolji mogući način osiguranja prava na školovanje. Također, uvođenje nastave na daljinu u vrijeme pandemije dovelo je do prepoznavanja područja i važnosti takve vrste obrazovanja za učenike, studente, učitelje, roditelje i društvo.

nastava na daljinu ; obrazovanje na daljinu ; pandemija COVID-19 bolesti ; virtualne škole

nije evidentirano

engleski

Learning from Home: Schooling in the Time of Pandemic

nije evidentirano

COVID-19 pandemic ; distance education ; distance teaching and learning ; virtual schools

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7-25.

objavljeno

Podaci o knjizi

Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19

Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan

Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element

2020.

978-953-197-688-6

Povezanost rada

Pedagogija