Digitalni solfeggio (CROSBI ID 693141)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Šimunović, Zrinka
hrvatski
Digitalni solfeggio
Kada, na koji način i koliko koristiti IKT i ostale igre u nastavi solfeggia? Važno je da učitelj samostalno donosi odluke o tome kada da i kada ne koristiti igre u nastavi. Kod planiranja nastave korištenje igara izravno je povezano s ciljevima i ishodima poučavanja. IKT može služiti kao uvod u sat, kao dio ponavljanja, kao „osvježivač” nastave, kao izazov i učitelju i učeniku, dodatni sat solfeggia „za ponijeti” ili „to go”.
glazbena škola, solfeggio, informacijsko-komunikacijska tehnologija
nije evidentirano
engleski
Digital music theory
nije evidentirano
music school, music theory, ICT
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Međužupanijsko stručno vijeće za nastavnike teoretskih predmeta u glazbenoj školi
pozvano predavanje
14.05.2018-14.05.2018
Osijek, Hrvatska