Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povećanje energetske učinkovitosti tračničkog vozila primjenom sustava pohrane energije kod regenerativnog kočenja (CROSBI ID 434091)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Filipović, Marko Povećanje energetske učinkovitosti tračničkog vozila primjenom sustava pohrane energije kod regenerativnog kočenja / Ban, Željko (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2020

Podaci o odgovornosti

Filipović, Marko

Ban, Željko

hrvatski

Povećanje energetske učinkovitosti tračničkog vozila primjenom sustava pohrane energije kod regenerativnog kočenja

Analizom pojednostavljenog matematičkog modela tračničkog vozila programskim paketom MATLAB/Simulink testirana su tri različita algoritma upravljanja toka energije regenerativnog kočenja tračničkog vozila na prugama različitih vertikalnih profila. Prikazana je ušteda energije tj. smanjenje opterećenja kontaktne mreže odnosno smanjenje vršnih vrijednosti struje, te način smanjenja i optimiranja broja ciklusa superkondenzatora kako ne bi došlo do degeneracije superkondenzatora, čime bi projekt pohrane energije regenerativnog kočenja s primjenom superkondenzatora postao financijski neisplativ. Analizom je utvrđeno kako optimalni algoritam značajno smanjuje broj ciklusa superkondenzatora, a ušteda energije ostaje približno jednaka maksimalnoj uštedi energije korištenjem superkondenzatora kao medija za pohranu energije regenerativnog kočenja. Također je prikazano kako algoritmi imaju najveću uštedu prilikom vožnje na prugama koje u svojem vertikalnom profilu imaju duge nizbrdice.

tračničko vozilo ; električno vozilo ; superkondenzator ; regenerativno kočenje ; algoritam upravljanja toka energije

nije evidentirano

engleski

Increasing the energy efficiency of rail vehicles using energy storage system with regenerative braking

nije evidentirano

rail vehicle ; electric vehicle ; supercapacitor ; regenerative braking ; power flow control algorithm

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

09.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Elektrotehnika