Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kurikulski pristup u organizaciji poučavanja Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti (CROSBI ID 693117)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Šimunović, Zrinka Kurikulski pristup u organizaciji poučavanja Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti // Glazba u školi - stanje i perspektive : knjiga sažetaka = Music in schools - state and perspectives : book of abstracts / Svalina, Vesna (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 72-73

Podaci o odgovornosti

Šimunović, Zrinka

hrvatski

Kurikulski pristup u organizaciji poučavanja Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti

Nacionalnim okvirnim kurikulom postavljeni su temelji za izradu predmetnih kurikula i pratećih kurikulskih dokumenata, postizanje usklađivanja svih razina odgoja i obrazovanja te uvođenje kurikulskog pristupa učenju i poučavanju u odgojno-obrazovnom sustavu. Glavna značajka kurikulskog pristupa je usmjerenost prema učeničkim kompetencijama i postignućima (ishodima) što je u suprotnosti od poučavanja usmjerenog prema sadržajima. Kurikulskim dokumentima postavljene su glavne odrednice za implementaciju kurikulskog pristupa poučavanju kojom bi se uvele veće promjene u hrvatski odgojno-obrazovni sustav. Predmetnim kurikulom za Glazbenu kulturu i Glazbenu umjetnost postavljene su domene ili područja organizacije nastave, odgojno-obrazovni ishodi, načini učenja i poučavanja te vrednovanje. Nakon pripreme dokumenata slijedi najvažniji i najopsežniji dio pripreme uvođenja kurikulskog pristupa u škole, a to je priprema učitelja i stručnih suradnika te provedba eksperimentalnog uvođenja kurikula u odabrane škole. Ministarstvo znanosti i obrazovanja pokreće ksperimentalni program u koji su uključene 74 škole školske godine 2019./2020. Programom će se ispitati novi kurikuli, različiti oblici rada i metode poučavanja te različita nastavna sredstva. Stručna priprema učitelja i stručnih suradnika većim će se dijelom odvijati u virtualnom okruženju, a pokrit će područja kurikulskog planiranja, postavljanje učeničkih ishoda, načina vrednovanja vezane uz pojedini predmet kao i pojedine opće teme. Nakon eksperimentalnog programa uslijedit će vrednovanje i analiza programa kao i samih kurikula. Nakon mogućih izmjena implementacija kurikulskog pristupa ostvarila bi se u svim osnovnim i srednjim školama. U radu će biti riječi o pripremi za provedbu i samoj provedbi eksperimentalnog programa u okviru predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost.

Glazbena kultura ; Glazbena umjetnost ; eksperimentalni program ; kurikulski pristup ; osnovne i srednje škole

nije evidentirano

engleski

Curricular Approach to the Music Lessons Organization in Schools

nije evidentirano

teaching Music ; experimental program ; curricular approach ; primary and secondary schools

nije evidentirano

Podaci o prilogu

72-73.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Svalina, Vesna

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-77-9

Podaci o skupu

6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives

predavanje

11.04.2019-13.04.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti