Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura učeničkog doma (CROSBI ID 693087)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura učeničkog doma
Domski odgoj kao odgoj individualiteta predstavlja otvoren, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, ravnatelj, odgajatelj, otvoreni kurikulum). Novi pristup (odgojni, obrazovni, socijalni) podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema potrebama i mogućnostima učenika u domu. Upravljanje predstavlja oblikovanje unutarnjeg i vanjskog okruženja za djelotvoran skupni rad i vođenje učeničkog doma prema ispunjenju cilja i zadataka. Ravnatelji su odgovorni za svakodnevno upravljanje u učeničkom domu, nadziru odgojno- obrazovno osoblje (odgajatelje) i osiguravaju kvalitetno obavljanje zadataka. Kurikularno planiranje je proces zajedničkog konstruiranja u kojem se postojeće znanje i razumijevanje propituje i provjerava u komunikaciji s drugima, revidiraju postojeći koncepti i nadograđuje znanje, a domski kurikulum se konstruira modificira, mijenja i oblikuje s obzirom na kulturu ustanove i okruženja u kojem dom djeluje.
učenički dom, upravljanje, kurikularno planiranje, kultura
nije evidentirano
engleski
Student dormitory management, curricular planning and culture
nije evidentirano
dormitory, management, curricular planning, culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2019.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom
pozvano predavanje
03.12.2019-04.12.2019
Tuheljske Toplice, Hrvatska