Uloga komunikacijskih aktivnosti u brendiranju kulturnoga proizvoda na primjeru Ansambla LADO (CROSBI ID 693085)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dabo, Krešimir
hrvatski
Uloga komunikacijskih aktivnosti u brendiranju kulturnoga proizvoda na primjeru Ansambla LADO
Na propulzivnom tržištu kulture vrijede specifična pravila u strateškoj komunikaciji. Ovaj rad analizira kako odnosi s javnošću pridnose pozicioniranosti proizvoda u kulturi te na koji način funkcionira proces brendiranja na tržištu kulture kroz primjer jedinog nacionalnog i profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj, Ansambla LADO.
Ansambl Lado, brendiranje, odnosi s javnošću, menadžment u kulturi
nije evidentirano
engleski
The role of communication activities in cultural product branding on the example of the LADO Ensemble
nije evidentirano
Lado Ensemble, brending, public relations, arts management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
543-556.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Feb 2011 : zbornik radova / Međunarodni znanstveni interdisciplinarni simpozij Hrvatska folklorna i etnografska baština u svjetlu dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti, Dubrovnik, Republika Hrvatska, 11.-13. prosinca 2011.
Muhoberac, Mira
Dubrovnik: Ansambl Linđo
978-953-56971-2-1
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni interdisciplinarni simpozij 'Hrvatska folklorna i etnografska baština u svjetlu dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti'
predavanje
11.12.2012-13.12.2012
Dubrovnik, Hrvatska