Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza (CROSBI ID 281866)

Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija

Bahonjić, Melisa ; Dabo, Krešimir Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10 (2020), 1; 40-53. doi: 10.38190/ope.10.1.7

Podaci o odgovornosti

Bahonjić, Melisa ; Dabo, Krešimir

hrvatski

Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza

Društvene mreže izmijenile su industriju odnosa s javnošću. Stvaranjem novih mogućnosti i alata, omogućeni su novi načini stvaranja pozitivnog imidža. Takav novi komunikacijski prostor, stvara i nove mogućnosti jačanja vidljivosti poduzetnicima. U specifičnom sektoru kao što je kultura, izazovi u brendiranju privatne organizacije, mnogostruki su, a društvene mreže, komunikacijska su niša koje uvelike mogu pridonijeti stvaranju imidža, kreiranju pozitivne medijske slike i privlačenju posjetitelja. Rad istražuje kako korisnici percipiraju sadržaj i način komunikacije Muzeja prekinutih veza. Istraživanje provedeno u svrhu pisanja ovog rada obuhvatilo je ispitivanje posjetitelja putem anketnog upitnika. Istraživanjem je utvrđeno da aktivnost na društvenim mrežama i aktivno sudjelovanje posjetitelja pozitivno utječu na svjesnost i vidljivost muzeja. Utvrđeno je i da su Facebook i Instagram najzastupljenije društvene mreže među posjetiteljima. Na temelju rezultata istraživanja, predstavljene su smjernice koje mogu doprinijeti poboljšanju upravljanja društvenim mrežama.

društvene mreže ; odnosi s javnošću ; Muzej prekinutih veza

nije evidentirano

engleski

Community management analysis in arts entrepreneurship, example of the Museum of Broken Relationships

nije evidentirano

social media ; public relations ; Museum of Broken Relationships

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2020.

40-53

objavljeno

1849-7845

1849-661X

10.38190/ope.10.1.7

Povezanost rada

Povezane osobe



Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice