Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj tipografije na određivanje žanra medijskog sadržaja (CROSBI ID 434019)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Toljanić, Ana Utjecaj tipografije na određivanje žanra medijskog sadržaja / Daria Mustić (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Toljanić, Ana

Daria Mustić

hrvatski

Utjecaj tipografije na određivanje žanra medijskog sadržaja

Tipografija je jedan od najvažnijih elemenata u grafičkom dizajnu koji doprinosi jasnoj vizualnoj komunikaciji vrijednosti. Tipografiju možemo promatrati kao poseban jezik kojim se služimo i prije nego što pročitamo tekst te na taj način možemo pretpostaviti o kakvom se sadržaju radi, iako toga najčešće nismo ni svjesni. Riječ je o snažnoj konotativnoj funkciji tipografije pomoću koje primamo asocijacije vezane uz pojmove. Tipografija naziva filmova, serija, emisija i drugog medijskog sadržaja pažljivo je odabrana s ciljem da odgovara iskustvima i navikama gledatelja. Na taj se način može ubrzati i proces selekcije i donošenja odluke pri odabiru medijskog sadržaja. Iako ne razmišljamo o karakteristikama fonta kada vidimo tekstualni sadržaj, font na nas itekako djeluje te s ponovnim viđenjem postaje povezan s doživljenim. U ovom radu će se pomoću ankete istražiti mogu li gledatelji temeljem tipografije naslova uspješno odrediti žanr medijskog sadržaja te utječe li promjena fonta na procjenu žanra kod ispitanika. Nadalje, istražit će se utječe li na procjenu prijašnje iskustvo vezano za konzumiranje medijskog sadržaja te koliki je postotak ispitanika svjestan važnosti odabira odgovarajuće tipografije u grafičkom dizajnu.

tipografija, medijski sadržaj, utjecaj tipografije, žanr, grafički dizajn

nije evidentirano

engleski

The influence of typography on determining the genre of media content

nije evidentirano

media content, typography influence, genre, graphic design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24

14.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Dizajn, Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti