Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton (CROSBI ID 434018)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jović, Klara Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton / Daria Mustić (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Jović, Klara

Daria Mustić

hrvatski

Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton

Rad primarno govori o 18-godišnjoj karijeri Oliviero Toscanija u Benettonu. Fokus je na njegovim kontroverznim oglasnim kampanjama, odgovoru društva na kampanje i najvažnije, utjecaju njegovih kampanji na Benettonov brend i svijet oglašavanja. Za bolje shvaćanje odgovora društva na kampanje promatra se utjecaj ljudskih kulturnih i moralnih vrijednosti. Rad uzima u obzir cjelokupnu analizu da bi se mogao promotriti Toscanijev utjecaj na oglašavanje. Rezultati rada pokazuju da je Toscanijev rad u Benettonu bio pionir nove grane oglašavanja nazvane shockvertising zbog korištenja šokantnih fotografija kao glavno načelo. Stvaranje šokantnog oglašavanja je bio najveći Toscanijev doprinos svijetu oglašavanju. Što se tiče Toscanijevog utjecaja na Benetton, uspio je stvoriti globalnu sliku s velikim brojem negativnih reakcija koje nisu utjecale na prodaju, sve dok svojom zadnjom kampanjom nije prešao granicu i dosegnuo limit šokantnog oglašavanja.

Oliviero Toscani, Benetton, oglašavanje, shockvertising, oglasna kampanja

nije evidentirano

engleski

Visual provocation in advertising: Oliviero Toscani and Benetton

nije evidentirano

Oliviero Toscani, Benetton, advertising, shockvertising, advertising campaign

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

14.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Dizajn, Informacijske i komunikacijske znanosti