Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton (CROSBI ID 434018)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jović, Klara
Daria Mustić
hrvatski
Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton
Rad primarno govori o 18-godišnjoj karijeri Oliviero Toscanija u Benettonu. Fokus je na njegovim kontroverznim oglasnim kampanjama, odgovoru društva na kampanje i najvažnije, utjecaju njegovih kampanji na Benettonov brend i svijet oglašavanja. Za bolje shvaćanje odgovora društva na kampanje promatra se utjecaj ljudskih kulturnih i moralnih vrijednosti. Rad uzima u obzir cjelokupnu analizu da bi se mogao promotriti Toscanijev utjecaj na oglašavanje. Rezultati rada pokazuju da je Toscanijev rad u Benettonu bio pionir nove grane oglašavanja nazvane shockvertising zbog korištenja šokantnih fotografija kao glavno načelo. Stvaranje šokantnog oglašavanja je bio najveći Toscanijev doprinos svijetu oglašavanju. Što se tiče Toscanijevog utjecaja na Benetton, uspio je stvoriti globalnu sliku s velikim brojem negativnih reakcija koje nisu utjecale na prodaju, sve dok svojom zadnjom kampanjom nije prešao granicu i dosegnuo limit šokantnog oglašavanja.
Oliviero Toscani, Benetton, oglašavanje, shockvertising, oglasna kampanja
nije evidentirano
engleski
Visual provocation in advertising: Oliviero Toscani and Benetton
nije evidentirano
Oliviero Toscani, Benetton, advertising, shockvertising, advertising campaign
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
14.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb