Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu (CROSBI ID 281688)

Prilog u časopisu | stručni rad

Somolanji Tokić, Ida Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu // Zrno (Zagreb), 140-141 (2020), 166-167; 16-17

Podaci o odgovornosti

Somolanji Tokić, Ida

hrvatski

Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu

Kada je riječ o prijelazu djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu, najčešće se postavlja isto pitanje – je li dijete spremno za školu? Pitanje spremnosti i polaska u školu otvara niz problemskih područja od kojih valja istaknuti sliku o djetetu. Naime, slika o djetetu predstavlja sve vrijednosti, uvjerenja i stavove iz kojih proizlazi cjelokupna praksa odgajatelja i učitelja. Postoje dvije prevladavajuće slike - slika o djetetu kao sukonstruktoru kulture i znanja odnosi se na onu praksu kojoj treba težiti, dok je slika o djetetu kao nositelju reproduciranja kulture i znanja, ili ukratko, slika djeteta spremnog za školu, najčešće korištena praksa prilikom polaska u osnovnu školu u Republici Hrvatskoj, ali i u mnogim obrazovnim sustavima u Europi. Na koji način razvijati i njegovati sliku o djetetu kao sukonstruktoru kulture i znanja kroz cijeli odgojno-obrazovni sustav? Kako stvarati zajedničku ideju odgoja i obrazovanja kroz sve razine i neovisno o vremenskom okviru? Kako ostvariti kontinuitet u odgoju i obrazovanju?

Prijelaz ; slika o djetetu ; kontinuitet

nije evidentirano

engleski

Transition to school - the question of continuity and the image of a child

nije evidentirano

transition to school ; image of a child ; continuity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

140-141 (166-167)

2020.

16-17

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija