Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu (CROSBI ID 281688)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Somolanji Tokić, Ida
hrvatski
Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu
Kada je riječ o prijelazu djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu, najčešće se postavlja isto pitanje – je li dijete spremno za školu? Pitanje spremnosti i polaska u školu otvara niz problemskih područja od kojih valja istaknuti sliku o djetetu. Naime, slika o djetetu predstavlja sve vrijednosti, uvjerenja i stavove iz kojih proizlazi cjelokupna praksa odgajatelja i učitelja. Postoje dvije prevladavajuće slike - slika o djetetu kao sukonstruktoru kulture i znanja odnosi se na onu praksu kojoj treba težiti, dok je slika o djetetu kao nositelju reproduciranja kulture i znanja, ili ukratko, slika djeteta spremnog za školu, najčešće korištena praksa prilikom polaska u osnovnu školu u Republici Hrvatskoj, ali i u mnogim obrazovnim sustavima u Europi. Na koji način razvijati i njegovati sliku o djetetu kao sukonstruktoru kulture i znanja kroz cijeli odgojno-obrazovni sustav? Kako stvarati zajedničku ideju odgoja i obrazovanja kroz sve razine i neovisno o vremenskom okviru? Kako ostvariti kontinuitet u odgoju i obrazovanju?
Prijelaz ; slika o djetetu ; kontinuitet
nije evidentirano
engleski
Transition to school - the question of continuity and the image of a child
nije evidentirano
transition to school ; image of a child ; continuity
nije evidentirano