Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju (CROSBI ID 281641)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dobrota, Snježana Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 59-76. doi: 10.21464/mo.26.2.6

Podaci o odgovornosti

Dobrota, Snježana

hrvatski

Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju

Glazbenim aktivnostima u vrtiću pripada značajna uloga, budući da bavljenje takvim aktivnostima pridonosi razvoju glazbenih sposobnosti, ali i intelektualnom, socijalnom, emocionalnom i tjelesnom razvoju djeteta. U radu su istraženi stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću te samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju. Rezultati potvrđuju da slušanje glazbe predstavlja značajnu aktivnost slobodnog vremena odgojitelja predškolske djece. Potvrđeno je da odgojitelji kojima se sviđa klasična glazba imaju pozitivnije stavove prema glazbenim aktivnostima u vrtiću. Nije uočena povezanost odlazaka na koncerte klasične glazbe, pohađanja dodatne glazbene poduke, pjevanja u zboru ili klapi te godina radnoga staža sa stavovima prema glazbenim aktivnostima. Rezultati istraživanja ne potvrđuju ni povezanost godina radnoga staža sa samoprocjenom kompetencije za realizaciju glazbenih aktivnosti. I, konačno, većina odgojitelja zadovoljna je opremljenošću vrtića instrumentima za djecu te računalima i projektorima, ali ne i instrumentima za odgojitelje.

glazbene aktivnosti, kompetentnost, odgojitelj predškolske djece, stavovi, vrtić

nije evidentirano

engleski

Preschool teachers' attitudes toward music activities in kindergarten and self-assessment of competences for their realization

nije evidentirano

music activities, competence, preschool teacher, attitudes, kindergarten

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2019.

59-76

objavljeno

0353-765X

1848-2325

10.21464/mo.26.2.6

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost