Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj knjižnice na komunikacijske trendove i medijsku pismenost (CROSBI ID 281570)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kiss, Irena Utjecaj knjižnice na komunikacijske trendove i medijsku pismenost // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 24 (2020), 1-2; 51-64

Podaci o odgovornosti

Kiss, Irena

hrvatski

Utjecaj knjižnice na komunikacijske trendove i medijsku pismenost

Cjeloživotno obrazovanje podrazumijeva kontinuirani proces pripreme za zanimanja koja proizlaze iz zahtjeva tehnološkog razvoja i konkretnih potreba društva. Uz rad čini područje u kojem prosuđivanje nekih čovjekovih karakteristika ima veliko značenje ne samo u životu pojedinca, već i za cijelo društvo. Pored zahtjeva u pogledu motivacije i spremnosti pojedinca za cjeloživotno obrazovanje, u obzir se uzimaju tendencije komunikacijskih i gospodarskih promjena, zahtjevi tržišta radne snage, trend zastarijevanja stečenih znanja i vještina, medijski odgoj. Stavovi o aktualnim komunikacijskim trendovima, tema je istraživanja provedenog među 142 ispitanika završnih razreda srednje strukovne škole i polaznika programa prekvalifikacije u izobrazbi odraslih. Rezultati istraživanja ukazali su na znatno manji udio klasičnih oblika u odnosu na dinamičniju mrežnu komunikaciju, te na posljedice brze razmjene informacija u smislu otežanog verbalnog izričaja. Dolazi se do zaključka da svaka razvojna faza društva i pojedinca za knjižničare i knjižnice predstavlja novi izazov.

cjeloživotno obrazovanje ; tržište rada ; medijski odgoj ; komunikacijski trendovi ; knjižnice

nije evidentirano

engleski

The impact of the library on communication trends and media literacy

nije evidentirano

lifelong learning ; labour market ; media education ; communication trends ; libraries

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (1-2)

2020.

51-64

objavljeno

1331-145X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Pedagogija

Poveznice