NOVE STRATEGIJE VODEĆIH HIGH-TECH KOMPANIJA (CROSBI ID 281553)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Batur, Filip Batur ; Krajnović, Aleksandra ; Panjkota, Ante
hrvatski
NOVE STRATEGIJE VODEĆIH HIGH-TECH KOMPANIJA
Svrha: Ovaj rad obrađuje nove strategije korištene od strane vodećih high-tech kompanija. Dizajn/metodologija/pristup: U ovom radu autori naglašavaju važnost strategije u postizanju konkurentske prednosti i analiziraju novi strateški pravci high-tech kompanija. Analizirano je osam vodećih high-tech kompanija na temelju kojih se rezultata potkrjepljuje teza o novom strateškom pristupu u high-tech industriji. Rezultati i implikacije: U radu se polazi od Porterovog pravila uzajamnog isključivanja generičkih strategija te se predlaže moderniji i relevantniji pristup. Implikacije rada su u boljem razumijevanju strateških smjernica u novom društveno-ekonomskom i tehnološkom okruženju. Ograničenja: Rad je fokusiran samo na najveće svjetske high-tech kompanije i nisu uzeta u obzir mala i srednja poduzeća i start-up tvrtke. Originalnost: Autori smatraju da postoji izvjestan istraživački jaz u području strateškog menadžmenta high-tech kompanija, posebno kada je u pitanju domaća znanstvena literatura.
strateški menadžment, high-tech industrija, Porterove generičke strategije, hibridna strategija
nije evidentirano
engleski
NEW STRATEGIES IN THE LEADING HIGH-TECH COMPANIES
nije evidentirano
strategic management, high-tech industry, Porter’s generic strategies, hybrid strategy
nije evidentirano