Slavoj Žižek - dekonstrukcija razumnog čovjeka (CROSBI ID 787353)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Tuksar, Sunčana
hrvatski
Slavoj Žižek - dekonstrukcija razumnog čovjeka
Neovisno o današnjem preispitivanju javne sfere, Slavoj Žižek u njoj je uspješna pop ikona. Stvaranje imidža temeljem vlastitog "elastičnog identiteta" (Sierakowski, 2013: 35) podrazumijeva popularni pristup temama i određenu komercijalizaciju, što ga svrstava u srednju struju. Riječ je, dakle, o Žižeku kao brendu čija se prepoznatljivost odlikuje specifičnim verbalnim i neverbalnim jezikom kojim uspješno ostvaruje auto-prezentacijske i argumentacijske ciljeve. Sadržaj kojeg izlaže dodatno je potvrđen ponašajnim dijelom stava, što pozitivno utječe na njegovu vjerodostojnosti u smislu preklapanja imidža i identiteta. Njegova strategija govori sljedeće: "Da, ja sam zvijezda, ali baš kao i vi, povezan sam sa svojim frustracijama. Osjećam ih kao običan 'tip' u stvarnom životu i dijelim ih s vama." U tom je smislu primjer izvrsnosti argumentiranog prikaza. Poruka koju odašilje je konzistentna, kognitivno zasnovana i vođena načelima logike. Drugim riječima, "…Žižek /je/ najbolja reklama za "pamet". On ostavlja dojam da je strašno uzbudljivo biti pametan, načitan, brza mozga, duhovit…"
Žižek ; psihologija ; komunikologija ; komunikacija ; govor tijela ; javni nastup ; retorika
Rad je objavljen pod imenom Sunčana Tuksar Radumilo u dvotjednik za društvo i kulturu Zarez za nakladnika: Zoran Roško glavna urednica: Marija Ćaćić zamjenici glavne urednice: Nataša Govedić i Trpimir Matasović izvršni urednik: Luka Ostojić
engleski
Slavoj Zizek - Deconstruction of a Reasonable Man
nije evidentirano
Zizek ; psychology ; communicology ; communication ; body language ; public speech ; rhetoric
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zarez
2016.
nije evidentirano
objavljeno