Analiza i primjena native oglašavanja na portalu 24sata.hr (CROSBI ID 433938)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Bernarda
Tomiša, Mario ; Tkalec, Gordana
hrvatski
Analiza i primjena native oglašavanja na portalu 24sata.hr
Pojavom online medija došlo je do prezasićenosti oglašavanja. Svakodnevno smo izloženi tisućama oglasa, čija je svrha privući našu pažnju. Unatoč naporu oglašivača, postalo je sve teže doprijeti do potencijalnih potrošača, zbog čega se javila potreba za novim oblikom oglašavanja. Bilo je potrebno kreirati oglase koje publika neće ignorirati, već će ih željeti konzumirati. Tako se 2011. godine pojavilo native oglašavanje, koje se još naziva i prirodno oglašavanje. Nastalo je na temelju advertorijala, plaćenih oglasa koji nalikuju sadržaju medija. Native oglašavanje kreirano je tako da se tematski i vizualno uklapa na platformu na kojoj se objavljuje pa ga je teško razlikovati u odnosu na redakcijski sadržaj. No native oglasi moraju biti jasno naznačeni kao plaćeni, a mogu se označiti oznakama kao što su „powered by“, „sponsored by“, “paid content” ili „promoted by“ te logotipom brenda čija se usluga ili proizvod promoviraju. U radu je pojašnjen pojam native oglašavanja i objašnjene su karakteristike kreiranja native sadržaja. Predstavljeni su i rezultati istraživanja u kojem je ispitano mišljenje ispitanika o native oglašavanju.
online mediji ; oglašavanje ; native oglašavanje ; prikriveno oglašavanje ; plaćeni sadržaj
nije evidentirano
engleski
Analysis and Applying of Native Advertising on 24sata.hr
nije evidentirano
online media ; advertising ; native advertising ; surreptitious advertising ; paid content
nije evidentirano
Podaci o izdanju
79
22.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Koprivnica