Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zašto kupujemo: znanost kupnje (CROSBI ID 787349)

Druge vrste radova | prijevod

Tuksar, Sunčana Zašto kupujemo: znanost kupnje // Olympic International. 2006.

Podaci o odgovornosti

Tuksar, Sunčana

hrvatski

Zašto kupujemo: znanost kupnje

Zašto i kako kupujemo? U pokušaju da odgovori na postavljeno pitanje autor, glavni direktor jedne istraživačke firme proveo je terensko istraživanje kupovnih centara Amerike u trajanju od dvadeset godina. Grupa autorovih istraživača bila je naoružana video opremom, mapama dućana, profilima kupaca i spremna za otkrivanje svih tajni naše stalno evoluirajuće potrošačke kulture. Zašto su potrošačke košarice bitne? Što je to butt-brush faktor? Što je to tranzicijska zona? Odgovori se zasnivaju na čvrstim istraživačkim podacima i razotkrivaju kako kupovni centri kapitaliziraju kupčevu vrlo često omiljenu razonodu.

Marketing ; prodaja ; distribucija ; konzumerizam ; potrošačka kultura

nije evidentirano

engleski

Why We Buy: The Science of Shopping

nije evidentirano

Marketing ; selling ; distribution ; consumerism ; consumer culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Olympic International

2006.

nije evidentirano

objavljeno

953-99079-2-6

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice