Zašto kupujemo: znanost kupnje (CROSBI ID 787349)
Druge vrste radova | prijevod
Podaci o odgovornosti
Tuksar, Sunčana
hrvatski
Zašto kupujemo: znanost kupnje
Zašto i kako kupujemo? U pokušaju da odgovori na postavljeno pitanje autor, glavni direktor jedne istraživačke firme proveo je terensko istraživanje kupovnih centara Amerike u trajanju od dvadeset godina. Grupa autorovih istraživača bila je naoružana video opremom, mapama dućana, profilima kupaca i spremna za otkrivanje svih tajni naše stalno evoluirajuće potrošačke kulture. Zašto su potrošačke košarice bitne? Što je to butt-brush faktor? Što je to tranzicijska zona? Odgovori se zasnivaju na čvrstim istraživačkim podacima i razotkrivaju kako kupovni centri kapitaliziraju kupčevu vrlo često omiljenu razonodu.
Marketing ; prodaja ; distribucija ; konzumerizam ; potrošačka kultura
nije evidentirano
engleski
Why We Buy: The Science of Shopping
nije evidentirano
Marketing ; selling ; distribution ; consumerism ; consumer culture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Olympic International
2006.
nije evidentirano
objavljeno
953-99079-2-6
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti