Multimodalnost i usvajanje engleskog jezika (CROSBI ID 787347)
Druge vrste radova | ostali članci/prilozi
Podaci o odgovornosti
Tuksar, Sunčana
hrvatski
Multimodalnost i usvajanje engleskog jezika
Slika je tekst. Točnije, vizualni i verbalni elementi podjednako su važni. U tom su smislu implikacije multimodalnog zaokreta značajne zbog semiotičke redefiniranosti teksta posredstvom multimedije. Tekst je mnogo više od lingvističkog fenomena jer način na koji su modusi organizirani u sadržaju uspostavlja prepoznatljivo značenje unutar kulturološkog okvira. Mnogi autori uviđaju da je tekst raznovrstan, odnosno multimodalan. Riječ je o sistemu nastalom uslijed realizacije integriranih modusa koji donose određeno značenje, poput pisma, audio- i videozapisa, fotografije i tome slično. Prvenstveno, novija su preispitivanja tradicionalnog poimanja teksta zauzela stav da se slično razumijevanje može postići iz komunikacijskih sistema različitih od samog jezika. Knjige Analysing Media Text (Burn i Parker 2003), te Reading Images (Kress i van Leeuwen, 2014) utemeljile su put ovakvog razmišljanja.
Slika, tekst, multimodalnost, engleski, identitet, multimedija
nije evidentirano
engleski
Multimodality and the English Language Acquisition
nije evidentirano
Picture, text, multimodality, English, identity, multimedia,
nije evidentirano
Podaci o izdanju
stilistika.org
2017.
nije evidentirano
objavljeno