Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Motiviranje adolescenata za čitanje: primjeri dobre prakse (CROSBI ID 692880)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jukić, Tonća ; Nemeth-Jajić, Jadranka Motiviranje adolescenata za čitanje: primjeri dobre prakse / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći et al. (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 97-121

Podaci o odgovornosti

Jukić, Tonća ; Nemeth-Jajić, Jadranka

hrvatski

Motiviranje adolescenata za čitanje: primjeri dobre prakse

Dobrobiti čitanja opće su poznate. Kad je međutim riječ o čitanju, a posebice o čitateljskim navikama mladeži, često se u stručnim i znanstvenim krugovima i u javnosti govori o krizi čitanja. Stoga je odgoj mladih čitatelja jedan od izazova koji se postavljaju pred današnju školu na koji je, kako to pokazuju dobra iskustva iz nastavne prakse, moguće uspješno odgovoriti. Imajući to u vidu, provedeno je istraživanje kojem je bio cilj utvrditi primjere dobre prakse u motiviranju adolescenata na čitanje. Postupkom intervjuiranja ispitane su nastavnice Hrvatskoga jezika, vrsne mentorice, koje sustavno potiču čitanje kod učenika. U skladu s tim ponuđene su preporuke za promicanje čitanja u odgojno-obrazovnome procesu.

čitateljske navike ; kriza čitanja ; promicanje čitanja

nije evidentirano

engleski

Motivating Adolescents to Read: Examples of Good Practice

nije evidentirano

reading habits ; crisis of reading ; reading promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

97-121.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-352-032-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija