Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 19284)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Bakota, Lidija Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020

Podaci o odgovornosti

Bakota, Lidija

hrvatski

Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika

Na temelju recentnih znanstvenih teorijskih istraživanja čitalačke pismenosti knjiga se bavi osobito značajnom temom unaprjeđivanja čitanja i odgojem mladih čitatelja. U knjizi su usustavljene strategije čitanja s razumijevanjem, donosi se pregledan i utemeljen teorijski uvid u metodičke mogućnosti podučavanja učenika mlađe školske dobi strategijama razumijevanja pri čitanju.

nastava hrvatskog jezika, strategije čitanja

nije evidentirano

engleski

Reading Comprehension Strategies. Methodical possibilities of reading with understanding in Croatian language teaching

nije evidentirano

croatian language teaching, reading strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2020.

978-953-6965-95-3

304

objavljeno

Povezanost rada

Filologija