Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 19284)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bakota, Lidija
hrvatski
Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika
Na temelju recentnih znanstvenih teorijskih istraživanja čitalačke pismenosti knjiga se bavi osobito značajnom temom unaprjeđivanja čitanja i odgojem mladih čitatelja. U knjizi su usustavljene strategije čitanja s razumijevanjem, donosi se pregledan i utemeljen teorijski uvid u metodičke mogućnosti podučavanja učenika mlađe školske dobi strategijama razumijevanja pri čitanju.
nastava hrvatskog jezika, strategije čitanja
nije evidentirano
engleski
Reading Comprehension Strategies. Methodical possibilities of reading with understanding in Croatian language teaching
nije evidentirano
croatian language teaching, reading strategies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2020.
978-953-6965-95-3
304
objavljeno