Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre (CROSBI ID 433869)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Njirić, Marino Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre / Štajduhar, Ivan (mentor); Rijeka, Tehnički fakultet, Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Njirić, Marino

Štajduhar, Ivan

hrvatski

Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre

U radu su obrađene teme vezano za nastanak umjetne inteligencije, njezinu povijest te neke od najznačajnijih događaja koji su promijenili pogled na umjetnu inteligenciju, njene sposobnosti i potencijalnu uporabu u budućnosti. Također je u osnovnim stavkama objašnjeno strojno učenje i neki tipovi strojnog učenje koji su bili potrebni kao predznanje za uspješno izvršavanje rada. Svrha ovog rada je napraviti jedan vrlo jednostavan primjer umjetne inteligencije s malim dijelom strojnog učenja. Cilj je bio razviti igru u kojoj bi se u 2D prostoru kretao autić s ciljem obilaženja proizvoljno nacrtane staze. Zadaci za izradu igre su bili sljedeći: odabrati alate i programski jezik, pronalazak literature i izvora, odabir potrebnih knjižnica. Kao i sa svakim programskim problemom tako i s ovim se razmatralo više načina pristupa i rješavanje pojedinačnih problema. Za izradu umjetne inteligencije bilo je također istražiti literaturu i izvore te pronaći dostupne video zapise za pomoć pri izradi pojedinih dijelova. Iako rezultati nisu bili oni traženi na kraju projekta je vidljivo da agent trenira i pokušava maksimizirati nagradu. Bolji rezultati mogu se postići na sljedeći način: drugačiji način konfiguracije hiperparametara, drugačiji način ocjenjivanja agenta za željene i neželjene akcije, drugačiji unos ulaznih vrijednost.

umjetna inteligencija ; strojno učenje ; neuronske mreže ; inteligentni agent ; izrada igara

nije evidentirano

engleski

Self-learning AI for playing a simple game

nije evidentirano

artificial intelligence ; machine learning ; neural networks ; intelligent agent ; game development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

20.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tehnički fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Računarstvo