Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre (CROSBI ID 433869)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Njirić, Marino
Štajduhar, Ivan
hrvatski
Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre
U radu su obrađene teme vezano za nastanak umjetne inteligencije, njezinu povijest te neke od najznačajnijih događaja koji su promijenili pogled na umjetnu inteligenciju, njene sposobnosti i potencijalnu uporabu u budućnosti. Također je u osnovnim stavkama objašnjeno strojno učenje i neki tipovi strojnog učenje koji su bili potrebni kao predznanje za uspješno izvršavanje rada. Svrha ovog rada je napraviti jedan vrlo jednostavan primjer umjetne inteligencije s malim dijelom strojnog učenja. Cilj je bio razviti igru u kojoj bi se u 2D prostoru kretao autić s ciljem obilaženja proizvoljno nacrtane staze. Zadaci za izradu igre su bili sljedeći: odabrati alate i programski jezik, pronalazak literature i izvora, odabir potrebnih knjižnica. Kao i sa svakim programskim problemom tako i s ovim se razmatralo više načina pristupa i rješavanje pojedinačnih problema. Za izradu umjetne inteligencije bilo je također istražiti literaturu i izvore te pronaći dostupne video zapise za pomoć pri izradi pojedinih dijelova. Iako rezultati nisu bili oni traženi na kraju projekta je vidljivo da agent trenira i pokušava maksimizirati nagradu. Bolji rezultati mogu se postići na sljedeći način: drugačiji način konfiguracije hiperparametara, drugačiji način ocjenjivanja agenta za željene i neželjene akcije, drugačiji unos ulaznih vrijednost.
umjetna inteligencija ; strojno učenje ; neuronske mreže ; inteligentni agent ; izrada igara
nije evidentirano
engleski
Self-learning AI for playing a simple game
nije evidentirano
artificial intelligence ; machine learning ; neural networks ; intelligent agent ; game development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
28
20.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehnički fakultet, Rijeka
Rijeka