Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povezanost školske klime s postupanjem učenika i razlozima za nepostupanje u situacijama nasilja na društvenim mrežama (CROSBI ID 281404)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Cajner Mraović, Irena ; Gosarić, Sabina ; Kikić, Suzana Povezanost školske klime s postupanjem učenika i razlozima za nepostupanje u situacijama nasilja na društvenim mrežama // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 3-4; 241-263. doi: 231164

Podaci o odgovornosti

Cajner Mraović, Irena ; Gosarić, Sabina ; Kikić, Suzana

hrvatski

Povezanost školske klime s postupanjem učenika i razlozima za nepostupanje u situacijama nasilja na društvenim mrežama

Društvene mreže imaju važnu ulogu u životu mladih, a nerijetko mogu poslužiti kao poticaj za nasilno ponašanje prema vršnjacima. S obzirom na to da se nasilje u školama često seli u virtualni svijet, potrebno je utvrditi postoji li povezanost između školske klime i postupanja učenika u situacijama nasilja na društvenim mrežama i razlozima za nepostupanje u takvim situacijama. Anketno istraživanje provedeno je na uzorku od 451 zagrebačkog srednjoškolca. Korelacijskom analizom utvrđeno je kako je od svih komponenti školske klime odnos među učenicima najviše povezan s različitim načinima postupanja u situacijama nasilja i razlozima za nepostupanje u takvim situacijama. Dobiveni rezultati upućuju na važnost školske klime u postupanju učenika u situacijama nasilja u virtualnom svijetu te na odgovornost škole u zaštiti mladih od opasnosti na internetu.

Nasilje na društvenim mrežama ; Postupanje u situacijama nasilja ; Razlozi za nepostupanje ; Školska klima ; Učenici

nije evidentirano

engleski

School climate correlation with student behaviour and reasons for not behaving in situations of violence on social networks

nije evidentirano

violence on social networks ; behaving in violent situations ; reasons for non-behaving in violent situations ; school climate ; students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

160 (3-4)

2019.

241-263

objavljeno

1330-0059

1848-8641

231164

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija, Sigurnosne i obrambene znanosti

Poveznice