Iskustvo nastavnika geografije s nasiljem u školi (CROSBI ID 433859)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kolobarić, Dajana
Bilić, Vesna
hrvatski
Iskustvo nastavnika geografije s nasiljem u školi
Ciljevi rada su utvrditi prevalenciju različitih vrsta nasilja nad nastavnicima geografije te ispitati njihova dosadašnja iskustva. U teorijskom dijelu definirano je nasilje nad nastavnicima, analizirani su glavni rizični čimbenici i najčešće posljedice vikitimizacije, a dane su i preporuke za prevenciju. U empirijskom istraživanju je kombinirana kvalitativna i kvantitativna metoda. Rezultati pokazuju da je 64% ispitanih nastavnika geografije bilo izloženo nekom obliku nasilja tijekom radnog vijeka, a najčešće verbalnom nasilju. Prema samoiskazu nastavnika, najčešći počinitelji su učenici, a zatim njihovi roditelji. Utvrđeno je da nastavnici nisu zadovoljni preventivnim mjerama i radom Ministarstva znanosti i obrazovanja, a ističu nužnost zakonskih promjena i potrebu veće podrške nastavnicima.
nasilje u školi, nastavnici, nasilje učenika, nasilje prema nastavnicima
nije evidentirano
engleski
The experience of geography teachers with school violence
nije evidentirano
violence at school, teachers, violence of students, violence against teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
81
16.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb