Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista (CROSBI ID 281202)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mušanović, Jelena Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (2020), 1; 77-101. doi: 10.31784/zvr.8.1.12

Podaci o odgovornosti

Mušanović, Jelena

hrvatski

Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista

Prije pojave korisnički generiranih sadržaja dijeljenje osobnog iskustva i doživljaja turističke ponude u destinaciji bilo je ograničeno na uži krug prijatelja i obitelji. Danas, turisti (korisnici društvenih medija) razmjenjuju mišljenja putem suvremenih medija na mreži na način da oblikuju ugled turističke destinacije i utječu na odluku o putovanju potencijalnih turista. Svrha ovog istraživanja je ispitati ugled turističke destinacije prisutan u društvenim medijima i njegov utjecaj na zadovoljstvo turista. Empirijsko istraživanje provedeno je na zapadnoj obali Istre (Hrvatska) primjenom upitnika na uzorku od 305 turista koji su se prije putovanja na društvenim medijima informirali o destinaciji. Primjenom metode parcijalnih najmanjih kvadrata modeliranja strukturnim jednadžbama (PLS-SEM) izvršena je analiza procjene strukturnog modela i utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista. Testirani strukturni model ocjenjuje se važnim i pouzdanim instrumentom za mjerenje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista te pruža osnovu za buduća istraživanja i za kontinuirano praćenje poboljšanja ugleda turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista elementima turističke ponude.

ugled turističke destinacije ; zadovoljstvo turista ; društveni mediji ; modeliranje ; multivarijatna statistička analiza

nije evidentirano

engleski

Modeling the impact of tourism destination reputation presented by social media on the tourist satisfaction

nije evidentirano

tourism destination reputation ; tourist satisfaction ; social media ; modeling ; multivariate statistical analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2020.

77-101

objavljeno

1848-1299

1849-1723

10.31784/zvr.8.1.12

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice