Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odrednice spremnosti (budućih) nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj (CROSBI ID 281195)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Vukelić, Nena Odrednice spremnosti (budućih) nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 141-161

Podaci o odgovornosti

Vukelić, Nena

hrvatski

Odrednice spremnosti (budućih) nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj

U okviru obrazovanja za održivi razvoj (budući) nastavnici se ističu kao najvažniji izvršitelji promjena i promicanja održivog razvoja. Stoga su u radu izloženi modeli koji se bave pitanjem koje kompetencije trebaju imati (budući) nastavnici kako bi mogli uspješno implementirati obrazovanje za održivi razvoj u svoju praksu. Uspješnost integracije ovisi ponajviše o samim (budućim) nastavnicima, odnosno o: a) njihovim vrijednostima, stavovima, znanju i ponašanju spram održivog razvoja (zastupljenosti odrednica građanstva održivosti), b) o njihovim obrazovnim filozofijama i stavovima prema poučavanju i učenju, odnosno spremnosti za promjene i inovacije u nastavnom radu, c) o njihovoj samoprocjeni vlastite efikasnosti u kontekstu ovladanosti kompetencijama nužnima za implementaciju obrazovanja za održivi razvoj. Cilj je rada analizirati navedene odrednice spremnosti (budućih) nastavnika da implementiraju obrazovanje za održivi razvoj.

građanstvo održivosti ; kompetencije nastavnika u obrazovanju za održivi razvoj ; nastavnička samoefikasnost ; obrazovanje za održivi razvoj ; obrazovne filozofije ; transformativno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Determinants of (future) teachers’ readiness for education for sustainable development

nije evidentirano

education for sustainable development ; educational philosophies ; sustainability citizenship ; teachers’ competencies in education for sustainable development ; teacher self-efficacy ; transformative education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

161 (1-2)

2020.

141-161

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija

Poveznice