Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 281190)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija

Bilić, Nikolina ; Knežević, Sanja ; Duspara, Lena Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova (Veleučilište u Slavonskom Brodu), 11 (2020), 11; 97-103

Podaci o odgovornosti

Bilić, Nikolina ; Knežević, Sanja ; Duspara, Lena

hrvatski

Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj

Ponašanje potrošača vrlo je interesantno područje, ali i vrlo kompleksno. Na ponašanje potrošača utječu danas razni čimbenici među kojima su : kultura, društveni staleži, društvene grupe, obitelj i slično. Osnovne značajke tržišta mladih kupaca na koji u današnje vrijeme najviše prate tržište slatkiša je znatna kupovna moć i spremnost da troše novac. Marketing tržišta slatkiša kako u svijetu tako i u Hrvatskoj je orijentiran na sve dobne skupine, ali najviše na djecu, tinejdžere i mlade od 19 do 30 godine života jer brojna istraživanja ukazuju danas na to da su upravo djeca i mladi najveći konzumeti slatkiša i slastica. Samo tržište slatkiša, ali i sama proizvodnja slatkiša je dosegnula velike promjene i napredak od okusa samih proizvoda, do izgleda, ambalaže, pa i samog marketinga. Proizvođači slatkiša danas prate sve zahtjevnije kupce i konstantno uvode novitete na tržištu kako bi se zadovoljili i najzahtjevniji potrošači. Konkurencija na tržištu slatkiša kako u svijetu tako i u Hrvatskoj je sve veća. Pošto je konkurencija na tržištu slatkiša veća nego ikad prije to zahtjeva od proizvođača slatkiša da i dalje neumorno ulažu u poboljšanje svojih proizvoda, uvođenjem noviteta, ulaganjem u nove i bolje okuse, izgled i marketing slatkiša kako bi se održali na tržištu i ostvarili što bolju prodaju. Cilj ovoga rada je predstaviti koliko često kupci u Republici Hrvatskoj kupuju čokoladu, koliko često kupuju bombone, koliko često kupuju vafle i kekse i koliko često kupuju grickalice. Istraživanje je provedeno putem anonimne ankete, a na anketu je odgovorilo 100 ispitanika.

potrošač, kupovina ; čokolada ; bomboni ; keksi ; grickalice ; slatkiši

nije evidentirano

engleski

Consumer behavior on candy market in the Republic Croatia

nije evidentirano

consumer, shopping ; chocolate ; candies ; cookies ; snacks ; sweets

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (11)

2020.

97-103

objavljeno

1847-988X

Povezanost rada

Ekonomija