Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Navike potrošača na tržištu prehrambenih proizvoda vezano za mjesto kupovine (CROSBI ID 281189)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija

Bilić, Nikolina ; Knežević, Sanja ; Duspara, Lena Navike potrošača na tržištu prehrambenih proizvoda vezano za mjesto kupovine // Zbornik radova (Veleučilište u Slavonskom Brodu), 11 (2020), 11; 67-73

Podaci o odgovornosti

Bilić, Nikolina ; Knežević, Sanja ; Duspara, Lena

hrvatski

Navike potrošača na tržištu prehrambenih proizvoda vezano za mjesto kupovine

Današnji potrošač je suveren. Ponašanje potrošača na tržištu je proces, a kupnja i odabir trgovine je samo jedna faza toga procesa. Slično kao i sa izborom marke proizvoda potrošač ima izborne kriterije odabira samog mjesta kupovine. Postoji nekoliko važnih čimbenika koji utječu na mjesto kupovine prehrambenih proizvoda, a to su: lokacija, dizajn prodavaonice, asortiman, cijene i slično. Zbog same činjenice da je hrana osnovni uvijet opstanka pojedinca svaka država je dužna osigurati dovoljne količine hrane za zadovoljavanje potreba vlastitoga stanovništva. Učestalost potražnje za hranom od strane kupaca ovisi o utjecajima ekonomske, demografske i financijske prirode. Stabilnost izvora hrane omogućava stvaranje navika i tradicija u prehrani stanovništva. Struktura i razvoj stanovništva značajni su čimbenici potražnje. Broj stanovnika na određenom području određuje veličinu potražnje za hranom. Rast bogatstva stanovništva utječe na njegove navike i promjene u potražnji za hranom. Navike i tradicija vezana za kupovinu hrana stvaraju se još u djetinjstvu. Cilj ovoga rada je predstaviti koliko puta u tjednu potrošači odlaze u kupovinu prehrambenih namirnica, te koliko često potrošači kupuju prehrambene proizvode u velikim trgovačkim lancima, koliko često u malim dućanima i koliko često na tržnicama. Istraživanje je provedeno putem anonimne ankete, a u anketi je sudjelovalo 100 ispitanika.

potrošač ; kupovina ; trgovački lanac ; mali dućan ; tržnica

nije evidentirano

engleski

Consumer habits in the market food products related to the place of purchase

nije evidentirano

consumer ; shopping ; retail chain ; small shop ; market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (11)

2020.

67-73

objavljeno

1847-988X

Povezanost rada

Ekonomija