Primjena odnosa s javnošću u knjižnom nakladništvu u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 433702)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Radalj, Miro
Tomić, Zoran
hrvatski
Primjena odnosa s javnošću u knjižnom nakladništvu u Republici Hrvatskoj
Pri primjeni odnosa s javnošću kao upravljačke funkcije u tvrtki hrvatski knjižni nakladnici ne primjenjuju sve alate, tehnike i komunikacijske kanale važne za kvalitetno poslovanje. Osim nekolicine njih, nakladnici nemaju ustanovljene posebne samostalne odjele za odnose s javnošću, već poslove odnosa s javnošću najčešće pridružuju drugim odjelima u tvrtki ili samoj upravi. U provedbi odnosa s javnošću nakladničke kuće ne angažiraju agencije za odnose s javnošću već sve aktivnosti na ovom području pridržavaju vlastitim djelatnicima. Ipak, sve nakladničke kuće imaju svijest o važnosti odnosa s javnošću te svaka od njih ima djelatnika koji se barem djelomično bavi poslovima odnosa s javnošću. One nakladničke kuće koje imaju utemeljene samostalne odjele za odnose s javnošću pripadaju kategoriji velikih nakladničkih kuća te time postižu, kvantitativno mjerljivo, i bolje poslovne rezultate. Odnosi s javnošću važna su upravljačka funkcija u svakoj nakladničkoj kući pa je još dosta prostora za unaprjeđenje na svim razinama.
knjiga, nakladništvo, odnosi s javnošću
nije evidentirano
engleski
The application of public relations in book publishing in the Republic of Croatia
nije evidentirano
book, publishing, public relations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
223
11.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet, Mostar
Mostar