Procesi u obrazovanju za poticanje inovativnosti (CROSBI ID 692633)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Vdović, Roberto ; Pap, Morana ; Čanić, Krešimir ; Marković, Tina
hrvatski
Procesi u obrazovanju za poticanje inovativnosti
Autori kroz projekte i aktivnosti rade na suvremenim načinima obrazovanja, te razvijaju i vlastite metode s namjerom unaprjeđenja i inoviranja obrazovanja, ali i s ciljem razvoja obrazovanja za poticanje inovativnosti. Dio tih aktivnosti predstavljaju praktične radionice zasnovane na dizajn promišljanju u sprezi sa praktičnim radom. U sveopćem favoriziranju STEM obrazovanja, uključuje se razvoj samo jedne polutke mozga, one racionalne. To otvara opasnost zapuštanja vještina koje uključuju drugu polutku mozga, onu emocionalnu. Njegovanjem vještina koje proizlaze iz emocija, a bar polovica tih vještina očekuje se u vještinama za 2020, moguće je kroz razmišljanje o STEAM obrazovanju. U sklopu Obzor 2020 projekta DOIT-Europe, radi se na razvoju poduzetničkih vještina mladih socijalnih inovatora u otvorenom i digitalnom svijetu, a procesi i rezultati tih aktivnosti biti će integralni dio ove radionice.
suvremeni načini obrazovanja ; dizajn promišljanje ; STEAM ; DOIT-Europe ; poduzetničke vještine ; mladi socijalni inovatori
nije evidentirano
engleski
Processes in education to encourage innovation
nije evidentirano
modern methods of education ; design thinking ; STEAM ; DOIT-Europe ; entrepreneurial skills ; young social innovators
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega
978-953-6802-54-8
Podaci o skupu
21. CARNET-ova konferencija za korisnike (CUC 2019) „Na granici mogućega“
radionica
06.11.2019-08.11.2019
Šibenik, Hrvatska
Povezanost rada
Arhitektura i urbanizam, Dizajn