Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model poučavanja agentske paradigme korištenjem simulacijskih okruženja (CROSBI ID 433681)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Rakić, Krešimir Model poučavanja agentske paradigme korištenjem simulacijskih okruženja / Marko Rosić (mentor); Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Rakić, Krešimir

Marko Rosić

hrvatski

Model poučavanja agentske paradigme korištenjem simulacijskih okruženja

Agentska paradigma objedinjuje istraživanja u kognitivnoj znanosti i umjetnoj inteligenciji. Uključivanje interaktivnih tehnologija, koje omogućavaju učenicima svih uzrasta aktivno sudjelovanje u relevantnim i autentičnim nastavnim aktivnostima, značajno doprinosi kvaliteti nastavnog procesa i usvajanju nastavnih sadržaja. Vizualizacija nastavnih sadržaja pomaže boljem razumijevanju i usvajanju gradiva, posebno u situacijama kad je prisutna visoka razina apstrakcije sadržaja. Ne postoje značajnije razlike u postignućima učenika koji su bili u kontaktu s fizičkim tehnološkim uređajima i učenika koji su kao nastavno pomagalo koristili simulacijsko okruženje. Prema navedenom postavljena su dva osnovna cilja istraživanja: a) utvrditi utjecaj primjene postojećih simulacijskih okruženja na usvajanje i razumijevanje koncepata agentske paradigme kod studenata u visokom obrazovanju, b) oblikovati model poučavanja agentske paradigme koji će sadržavati karakteristične primjere i zadatke iz ove oblasti prikazane korištenjem simulacijskih okruženja. Prema ciljevima osmišljeno je istraživanje u tri faze koje se provodilo tijekom dvije akademske godine na visokoškolskim ustanovama. Rezultati cjelokupnog istraživanja pokazali su kako studenti postižu bolje rezultate kada se za poučavanje agentske paradigme koristi simulacijsko okruženje. Rezultati istraživanja mogu biti smjernice za razvoj novih načina poučavanja agentske paradigme na visokoškolskoj razini.

model poučavanja, agentska paradigma, simulacijska okruženja, informatika, umjetna inteligencija

nije evidentirano

engleski

Model of teaching agent paradigm using simulation environments

nije evidentirano

model of teaching, agent paradigm, simulation environment, informatics, artificial intelligence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

206

04.06.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Interdisciplinarne tehničke znanosti, Računarstvo