KRIZNO KOMUNICIRANJE − SLUČAJ IZ HRVATSKE KRIZNO KOMUNICIRANJE − SLUČAJ IZ HRVATSKE Krizno komuniciranje-slučaj iz Hrvatske (CROSBI ID 281106)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurčević, Marija ; Vuletić, Ante
hrvatski
KRIZNO KOMUNICIRANJE − SLUČAJ IZ HRVATSKE KRIZNO KOMUNICIRANJE − SLUČAJ IZ HRVATSKE Krizno komuniciranje-slučaj iz Hrvatske
U slučaju kada uprava poduzeća nije pripremljena na pojavu krize, a posebno na komunikaciju tijekom krize, dugo stjecani ugled može se srušiti u samo nekoliko minuta. S druge strane, na uspjeh poslovanja pozitivno će se odraziti ako tvrtka ostvari komunikaciju izbjegavajući sukobe i krize ili barem ovladavajući njima. Jednom kada poduzeće upadne u krizu, potrebno je u javnost iznijeti istinite činjenice i preuzeti odgovornost, te stalno i potpuno obavještavati o mogućim rizicima. Također, potrebno je kontinuirano iznositi sve raspoložive informacije, čak i kada situacija ne ide u željenom smjeru te pokazati svoje nastojanje da kontrolira, ukloni ili umanji potencijalne opasnosti. Cilj je ovoga rada analizom konkretnoga slučaja iz hrvatske poslovne prakse ustvrditi najbolje prakse u planiranju kriznoga komuniciranja i ustvrditi razloge odstupanja od planiranoga u realnim situacijama, kao i predložiti mehanizme za buduće izbjegavanje navedenih devijacija.
kriza ; krizno komuniciranje ; planiranje poslovnoga kontinuiteta
nije evidentirano
engleski
Crisis communication-a case from Croatia
nije evidentirano
crisis, crisis communication, business continuity planning
nije evidentirano