Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo korisnika cestovnim putničkim priejvozom u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 433636)

Ocjenski rad | diplomski rad

Horvat, Marko Zadovoljstvo korisnika cestovnim putničkim priejvozom u Republici Hrvatskoj / Dora Naletina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Horvat, Marko

Dora Naletina

hrvatski

Zadovoljstvo korisnika cestovnim putničkim priejvozom u Republici Hrvatskoj

Cestovni prijevoz putnika jedan je od važnijih čimbenika u današnjim uvjetima života, bilo da se radi o poslovnom ili turističkom prijevozu. To je ponajprije potaknuto trendovima globalizacije i urbanizacije gdje je izuzetno bitna mobilnost putnika odnosno da prijevoz bude brz, ugodan te financijski prihvatljiv za putnika. Jedan od glavnih preduvjeta za efikasan cestovni prijevoz je razvijena cestovna infrastruktura jer ista služi kao faktor integracije i razvoja regija. Republika Hrvatska, zbog svog geografsko prometnog položaja i razvijene prometne infrastrukture ima mogućnosti zadovoljiti prijevozne potrebe. Također, jedan od glavnih čimbenika cestovnog prijevoza je sami objekt kojim se vrši prijevoz, odnosno navedeno podrazumijeva autobuse (gradske, međugradske, turističke). Autobusni prijevoznici moraju pratiti trendove modernizacije i ekološke osviještenosti kako bi autobusi koje imaju u voznom parku mogli u potpunosti zadovoljiti potrebe putnika. U Hrvatskoj autobusni prijevoznici još nisu uhvatili korak s ostalim zemljama, ponajprije s ostalim zemljama članicama Unije. Prvenstveno se to odnosi na nedovoljno posvećivanje pozornosti obnavljanju voznog parka, a najbolji dokaz tome je činjenica da je prosječna starost autobusa u Hrvatskoj 15 godina. Stoga je cilj ovog rada bio istražiti zadovoljstvo korisnika cestovnim putničkim prijevozom u Republici Hrvatskoj. U svrhu ostvarivanja cilja rada, uz analizu sekundarnih podataka vezanih za proučavanu temu, provedeno je i primarno istraživanje u kojem se kao instrument istraživanja koristio strukturirani anketni upitnik. Svrha primarnog istraživanja je bila ispitati stavove korisnika kako bi se dale preporuke za daljnji razvoj cestovnog putničkog prijevoza.

cestovni prijevoz, putnik, autobus, Republika Hrvatska, zadovoljstvo korisnika

nije evidentirano

engleski

Consumer satisfaction in road passenger transport in Croatia

nije evidentirano

road transport, passenger, bus, Republic of Croatia, satisfaction of road passengers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

14.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija