Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19 (CROSBI ID 280996)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Fotova Čiković, Katerina
hrvatski
Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19
Globalna pandemija izazvana koronavirusom je u potpunosti promijenila svijet u 2020. U ova teška i izazovna vremena, bankarski marketeri moraju se prilagoditi i proširiti komunikaciju s potencijalnim i postojećim kupcima, dok bankarska industrija u cjelini mora pronaći način kako isporučiti financijske proizvode i rješenja na koja se korisnici oslanjaju, dok su mnoge fizičke lokacije privremeno zatvorene. Glavni je cilj ovog rada prikazati specifičnosti bankarskog marketinga općenito, kako se razlikuje od marketinga drugih industrija te koje su strategije bankama na raspolaganju kao odgovor i reakcija na globalne pandemije koronavirusa. Metoda koja se koristi u ovom radu je analiza slučaja (case study) Zagrebačke banke d.d., Zagreb, njezina strategija, reakcija te marketinška komunikacija u vrijeme pandemije 2020. godine.
marketing ; bankarstvo ; bankarski marketing ; pandemija ; COVID-19 ; Zagrebačka banka
nije evidentirano
engleski
Bank marketing: challenges and strategies in time of COVID-19 pandemic
nije evidentirano
marketing ; banking ; bank marketing ; pandemic ; COVID-19 ; Zagrebačka banka
nije evidentirano