Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1071684

Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19


Fotova Čiković, Katerina
Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19 // Macedonian International Journal of Marketing / Stamenkovski, Aleksa (ur.).
Skopje, 2020. str. 119-130 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1071684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19
(Bank marketing: challenges and strategies in time of COVID-19 pandemic)

Autori
Fotova Čiković, Katerina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Macedonian International Journal of Marketing / Stamenkovski, Aleksa - Skopje, 2020, 119-130

Skup
VII. međunarodna znanstvena konferencija(ISCMMA'20)- Globalne vrijednosti - najbolji put do njih

Mjesto i datum
Skopje, Sjeverna Makedonija, 24.04.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
marketing ; bankarstvo ; bankarski marketing ; pandemija ; COVID-19 ; Zagrebačka banka
(marketing ; banking ; bank marketing ; pandemic ; COVID-19 ; Zagrebačka banka)

Sažetak
Globalna pandemija izazvana koronavirusom je u potpunosti promijenila svijet u 2020. U ova teška i izazovna vremena, bankarski marketeri moraju se prilagoditi i proširiti komunikaciju s potencijalnim i postojećim kupcima, dok bankarska industrija u cjelini mora pronaći način kako isporučiti financijske proizvode i rješenja na koja se korisnici oslanjaju, dok su mnoge fizičke lokacije privremeno zatvorene. Glavni je cilj ovog rada prikazati specifičnosti bankarskog marketinga općenito, kako se razlikuje od marketinga drugih industrija te koje su strategije bankama na raspolaganju kao odgovor i reakcija na globalne pandemije koronavirusa. Metoda koja se koristi u ovom radu je analiza slučaja (case study) Zagrebačke banke d.d., Zagreb, njezina strategija, reakcija te marketinška komunikacija u vrijeme pandemije 2020. godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url KATERINA FOTOVA ČIKOVIĆ (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Fotova Čiković, Katerina
Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19 // Macedonian International Journal of Marketing / Stamenkovski, Aleksa (ur.).
Skopje, 2020. str. 119-130 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Fotova Čiković, K. (2020) Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19. U: Stamenkovski, A. (ur.)Macedonian International Journal of Marketing.
@article{article, author = {Fotova \v{C}ikovi\'{c}, K.}, editor = {Stamenkovski, A.}, year = {2020}, pages = {119-130}, keywords = {marketing, banking, bank marketing, pandemic, COVID-19, Zagreba\v{c}ka banka}, title = {Bank marketing: challenges and strategies in time of COVID-19 pandemic}, keyword = {marketing, banking, bank marketing, pandemic, COVID-19, Zagreba\v{c}ka banka}, publisherplace = {Skopje, Sjeverna Makedonija} }