Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19 (CROSBI ID 280996)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Fotova Čiković, Katerina Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19 // Marketing (Skopje), 1 (2020), 12; 119-130

Podaci o odgovornosti

Fotova Čiković, Katerina

hrvatski

Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19

Globalna pandemija izazvana koronavirusom je u potpunosti promijenila svijet u 2020. U ova teška i izazovna vremena, bankarski marketeri moraju se prilagoditi i proširiti komunikaciju s potencijalnim i postojećim kupcima, dok bankarska industrija u cjelini mora pronaći način kako isporučiti financijske proizvode i rješenja na koja se korisnici oslanjaju, dok su mnoge fizičke lokacije privremeno zatvorene. Glavni je cilj ovog rada prikazati specifičnosti bankarskog marketinga općenito, kako se razlikuje od marketinga drugih industrija te koje su strategije bankama na raspolaganju kao odgovor i reakcija na globalne pandemije koronavirusa. Metoda koja se koristi u ovom radu je analiza slučaja (case study) Zagrebačke banke d.d., Zagreb, njezina strategija, reakcija te marketinška komunikacija u vrijeme pandemije 2020. godine.

marketing ; bankarstvo ; bankarski marketing ; pandemija ; COVID-19 ; Zagrebačka banka

nije evidentirano

engleski

Bank marketing: challenges and strategies in time of COVID-19 pandemic

nije evidentirano

marketing ; banking ; bank marketing ; pandemic ; COVID-19 ; Zagrebačka banka

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (12)

2020.

119-130

objavljeno

1857-9787

1857-9795

Povezanost rada

Ekonomija