Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 280989)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Karamatić Brčić, Matilda ; Viljac, Tea Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Magistra Iadertina, 13 (2018), 1; 91-104. doi: 10.15291/magistra.2815

Podaci o odgovornosti

Karamatić Brčić, Matilda ; Viljac, Tea

hrvatski

Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju

Koncept inkluzivnog obrazovanja sve odgojno- obrazovne ustanove stavlja pred nove zadaće u kojima se uloga učitelja i nastavnika mijenja u skladu sa zahtjevima obrazovnih politika. Stavovi uvjetuju ponašanje ljudi, a formiraju se na temelju različitih čimbenika. U kontekstu inkluzivnog odgoja i obrazovanja pozitivni stavovi učitelja i nastavnika prema implementaciji i provođenju inkluzije ključna je pretpostavka za uspješan proces inkluzije na razini školske prakse. Cilj ovoga rada je prikazati stavove nastavnika prema provođenju procesa inkluzije u osnovnim školama. Dobiveni rezultati istaknuli su značaj i ulogu nastavnika na razini predmetne nastave u procesu inkluzije. Identificirana su i područja u okvir kojih nastavnici mogu pridonijeti podizanju kvalitete procesa inkluzije u svim njenim dimenzijama. U okviru odgojno-obrazovnog sustava i pedagoškom smislu riječi, smanjenje razlika u svakodnevnoj praksi znači prihvaćanje razlika među učenicima kao poticaja u aktivnostima stjecanja potrebnih znanja za školovanje, život i rad, a ne kao prepreke.

odgojno-obrazovna inkluzija ; nastavnik ; pretpostavke provođenja inkluzije

nije evidentirano

engleski

TEACHER ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE UPBRINGING AND EDUCATION

nije evidentirano

inclusive education and upbringing, teachers, key assumptions for providing incusive education .

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (1)

2018.

91-104

objavljeno

1846-3606

1849-0018

10.15291/magistra.2815

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice