Značaj cjeloživotnog učenja s osvrtom na financiranje iz fondova europske unije (CROSBI ID 280988)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jelić, Petra ; Martić Kuran, Linda ; Bosnić, Irena
hrvatski
Značaj cjeloživotnog učenja s osvrtom na financiranje iz fondova europske unije
Uzimajući u obzir ubrzane ekonomske i socijalne promjene i tranziciju suvremenog društva u “društvo znanja” javljaju se brojni izazovi za kreiranje novih pristupa obrazovanju i učenju. Najkonkurentnija su ona gospodarstva, poslovni subjekti i pojedinci koji se uspješno prilagođavaju zahtjevima tržišta, na kojem vladaju znanje i visoka tehnologija, adekvatne razine obrazovanosti, stručnosti i inovativnosti zaposlenika. Zahtjevi za obrazovanjem i kontinuiranim profesionalnim razvijanjem zaposlenika stalno rastu te se u njihova znanja i vještine nastoji sve više ulagati, kako na državnoj, tako i na razini organizacija, ali i kroz samoinicijativu pojedinaca. Cilj ovog rada je dati kratak pregled koncepta cjeloživotnog učenja i ukazati na značaj postojanja sustava cjeloživotnog učenja za rast i razvoj gospodarstva i društva u cjelini. Nadalje, govori se o važnosti provođenja politika cjeloživotnog učenja, stanju u Republici Hrvatskoj i potencijalima razvoja sustava cjeloživotnog učenja te opisuje osnovne instrumente Europske unije namjenjene financiranju projekata koji se bave cjeloživotnim učenjem.
cjeloživotno učenje ; kompetencije ; vrednovanje obrazovanja ; kvalifikacijski okvir
nije evidentirano
engleski
The importance of holistic learning with reference to funding from the European Union
nije evidentirano
lifelong learning ; competence ; evaluation of education ; qualifications framework
nije evidentirano