Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj cjeloživotnog učenja s osvrtom na financiranje iz fondova europske unije (CROSBI ID 280988)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Jelić, Petra ; Martić Kuran, Linda ; Bosnić, Irena Značaj cjeloživotnog učenja s osvrtom na financiranje iz fondova europske unije // Praktični menadžment, 3 (2012), 4; 62-70

Podaci o odgovornosti

Jelić, Petra ; Martić Kuran, Linda ; Bosnić, Irena

hrvatski

Značaj cjeloživotnog učenja s osvrtom na financiranje iz fondova europske unije

Uzimajući u obzir ubrzane ekonomske i socijalne promjene i tranziciju suvremenog društva u “društvo znanja” javljaju se brojni izazovi za kreiranje novih pristupa obrazovanju i učenju. Najkonkurentnija su ona gospodarstva, poslovni subjekti i pojedinci koji se uspješno prilagođavaju zahtjevima tržišta, na kojem vladaju znanje i visoka tehnologija, adekvatne razine obrazovanosti, stručnosti i inovativnosti zaposlenika. Zahtjevi za obrazovanjem i kontinuiranim profesionalnim razvijanjem zaposlenika stalno rastu te se u njihova znanja i vještine nastoji sve više ulagati, kako na državnoj, tako i na razini organizacija, ali i kroz samoinicijativu pojedinaca. Cilj ovog rada je dati kratak pregled koncepta cjeloživotnog učenja i ukazati na značaj postojanja sustava cjeloživotnog učenja za rast i razvoj gospodarstva i društva u cjelini. Nadalje, govori se o važnosti provođenja politika cjeloživotnog učenja, stanju u Republici Hrvatskoj i potencijalima razvoja sustava cjeloživotnog učenja te opisuje osnovne instrumente Europske unije namjenjene financiranju projekata koji se bave cjeloživotnim učenjem.

cjeloživotno učenje ; kompetencije ; vrednovanje obrazovanja ; kvalifikacijski okvir

nije evidentirano

engleski

The importance of holistic learning with reference to funding from the European Union

nije evidentirano

lifelong learning ; competence ; evaluation of education ; qualifications framework

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (4)

2012.

62-70

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice