Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 67113)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Luketić, Daliborka ; Karamatić Brčić, Matilda Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Odgoj i obrazovanje darovitih učenika Suvremene pedagogijske implikacije / Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 35-49

Podaci o odgovornosti

Luketić, Daliborka ; Karamatić Brčić, Matilda

hrvatski

Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju

U nastojanju realiziranja inkluzivnog koncepta kroz rad s darovitim učenicima, škole postaju mjesta koja imaju zadatak osigurati svim učenicima primjerenu podršku u postupku stjecanja potrebnih kompetencija za daljnje školovanje, život i rad. Osiguranje podrške darovitim učenicima na emocionalnom, socijalnom i intelektualnom polju postaje zadaća svih sudionika procesa odgoja i obrazovanja. Daroviti učenici možda potencijalno posjeduju određene sposobnosti koje ih čine izuzetnima, ali istodobno ostvarivanje akademskih postignuća i odrastanje s darom, talentom, sklonostima i brojim drugim izraženim kognitivnim i nekognitivnim potencijalima može biti otežavajući čimbenik kvalitete i dobrobiti djeteta. Pri tome, rasti i učiti zajedno, socijalno i emocionalno razvijati se i graditi učenikovu osobnost znači prihvaćati i spoznavati različitosti, bilo da ona zahtijeva kurikulumsku prilagodbu s jedne strane ili pak obogaćivanje i akceleraciju s druge. Međutim, područje darovitosti i dalje ostaje kompleksno i izazovno svim onima koji bilo s teorijske, praktične ili istraživačke perspektive pristupaju pitanjima načina afirmacije izvrsnosti i kvalitete rada u odgoju i obrazovanju.

daroviti učenici, inkluzivni odgoj i obrazovanje, škola, učitelji

nije evidentirano

engleski

Gifted pupils in inclusive education

nije evidentirano

gifted pupils, inclusive education, school, teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

35-49.

objavljeno

Podaci o knjizi

Odgoj i obrazovanje darovitih učenika Suvremene pedagogijske implikacije

Radeka, Igor

Zadar: Sveučilište u Zadru

2018.

978-953-331-222-1

Povezanost rada

Pedagogija