Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 67113)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Luketić, Daliborka ; Karamatić Brčić, Matilda
hrvatski
Daroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju
U nastojanju realiziranja inkluzivnog koncepta kroz rad s darovitim učenicima, škole postaju mjesta koja imaju zadatak osigurati svim učenicima primjerenu podršku u postupku stjecanja potrebnih kompetencija za daljnje školovanje, život i rad. Osiguranje podrške darovitim učenicima na emocionalnom, socijalnom i intelektualnom polju postaje zadaća svih sudionika procesa odgoja i obrazovanja. Daroviti učenici možda potencijalno posjeduju određene sposobnosti koje ih čine izuzetnima, ali istodobno ostvarivanje akademskih postignuća i odrastanje s darom, talentom, sklonostima i brojim drugim izraženim kognitivnim i nekognitivnim potencijalima može biti otežavajući čimbenik kvalitete i dobrobiti djeteta. Pri tome, rasti i učiti zajedno, socijalno i emocionalno razvijati se i graditi učenikovu osobnost znači prihvaćati i spoznavati različitosti, bilo da ona zahtijeva kurikulumsku prilagodbu s jedne strane ili pak obogaćivanje i akceleraciju s druge. Međutim, područje darovitosti i dalje ostaje kompleksno i izazovno svim onima koji bilo s teorijske, praktične ili istraživačke perspektive pristupaju pitanjima načina afirmacije izvrsnosti i kvalitete rada u odgoju i obrazovanju.
daroviti učenici, inkluzivni odgoj i obrazovanje, škola, učitelji
nije evidentirano
engleski
Gifted pupils in inclusive education
nije evidentirano
gifted pupils, inclusive education, school, teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
35-49.
objavljeno
Podaci o knjizi
Odgoj i obrazovanje darovitih učenika Suvremene pedagogijske implikacije
Radeka, Igor
Zadar: Sveučilište u Zadru
2018.
978-953-331-222-1