Pregled bibliografske jedinice broj: 1071643
Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom
Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom // 19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Peranić, Janko ; Markota, Davor ; Pavlinić Tomlinson, jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2019. str. 42-42 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1071643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb
- Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata
primljenom
zdravstvenom uslugom
(Patient satisfaction survey at UHC Zzagreb
- Patient experience and satisfaction
with
received healthcare service)
Autori
Knežević, Bojana ; Bašić, Mladenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu
/ Peranić, Janko ; Markota, Davor ; Pavlinić Tomlinson, jadranka - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2019, 42-42
Skup
19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 15. – 18.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
anketa o zadovoljstvu ; bolnica ; pacijenti ; iskustvo
(satisfaction questionnaire ; hospital ; patients ; experience)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati ankete o iskustvu i zadovoljstvu pacijenata KBC Zagreb.Tijekom 2017. godine Odjel za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite razvio je novu anketu o zadovoljstvu pacijenata, dopunjenu pitanjima o iskustvu pacijenata vezano uz komunikaciju, informiranost, potpisivanje obveznog informiranog pristanka prije invazivnih zahvata, poštivanje prava pacijenata i informiranost prije otpusta iz bolnice. Pacijentima koji su bili smješteni u bolnici ponuđeno ispunjavanje ankete u papirnatom obliku ili su bili upoznati s ispunjavanjem online ankete na web-u KBC-a Zagreb. Anketu o zadovoljstvu i iskustvu pacijenata u bolnici ispunilo je 1752 korisnika zdravstvene usluge neposredno prije otpusta iz bolnice. Većina pacijenata smatra da su bili dobro informirani o svojoj bolesti i načinima liječenja te potrebnoj zdravstvenoj njezi. Razumljivost dobivenih informacija o liječenju dobro su ocijenili gotovo svi pacijenti. Međutim, manji dio njih izrazio je želju da budu više uključeni u odluke o načinu njihovog liječenja. Većini pacijenata je prilikom otpusta objašnjeno koji problemi, nuspojave lijekova ili komplikacije bolesti se mogu javiti nakon otpusta. Ankete o zadovoljstvu pacijenata su dobra povratna informacija upravi i zdravstvenim djelatnicima o kvaliteti rada, kao i alat za konkretne mjere za poboljšanje zdravstvene usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Klinički bolnički centar Zagreb
Profili:
Bojana Knežević
(autor)