Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1071643

Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom


Knežević, Bojana; Bašić, Mladenka
Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom // 19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Peranić, Janko ; Markota, Davor ; Pavlinić Tomlinson, jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2019. str. 42-42 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1071643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom
(Patient satisfaction survey at UHC Zzagreb - Patient experience and satisfaction with received healthcare service)

Autori
Knežević, Bojana ; Bašić, Mladenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Peranić, Janko ; Markota, Davor ; Pavlinić Tomlinson, jadranka - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2019, 42-42

Skup
19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 15. – 18.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
anketa o zadovoljstvu ; bolnica ; pacijenti ; iskustvo
(satisfaction questionnaire ; hospital ; patients ; experience)

Sažetak
U radu su prikazani rezultati ankete o iskustvu i zadovoljstvu pacijenata KBC Zagreb.Tijekom 2017. godine Odjel za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite razvio je novu anketu o zadovoljstvu pacijenata, dopunjenu pitanjima o iskustvu pacijenata vezano uz komunikaciju, informiranost, potpisivanje obveznog informiranog pristanka prije invazivnih zahvata, poštivanje prava pacijenata i informiranost prije otpusta iz bolnice. Pacijentima koji su bili smješteni u bolnici ponuđeno ispunjavanje ankete u papirnatom obliku ili su bili upoznati s ispunjavanjem online ankete na web-u KBC-a Zagreb. Anketu o zadovoljstvu i iskustvu pacijenata u bolnici ispunilo je 1752 korisnika zdravstvene usluge neposredno prije otpusta iz bolnice. Većina pacijenata smatra da su bili dobro informirani o svojoj bolesti i načinima liječenja te potrebnoj zdravstvenoj njezi. Razumljivost dobivenih informacija o liječenju dobro su ocijenili gotovo svi pacijenti. Međutim, manji dio njih izrazio je želju da budu više uključeni u odluke o načinu njihovog liječenja. Većini pacijenata je prilikom otpusta objašnjeno koji problemi, nuspojave lijekova ili komplikacije bolesti se mogu javiti nakon otpusta. Ankete o zadovoljstvu pacijenata su dobra povratna informacija upravi i zdravstvenim djelatnicima o kvaliteti rada, kao i alat za konkretne mjere za poboljšanje zdravstvene usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Klinički bolnički centar Zagreb

Profili:

Avatar Url Bojana Knežević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Bojana; Bašić, Mladenka
Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom // 19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Peranić, Janko ; Markota, Davor ; Pavlinić Tomlinson, jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2019. str. 42-42 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Knežević, B. & Bašić, M. (2019) Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom. U: Peranić, J., Markota, D. & Pavlinić Tomlinson, j. (ur.)19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bojana and Ba\v{s}i\'{c}, Mladenka}, year = {2019}, pages = {42-42}, keywords = {anketa o zadovoljstvu, bolnica, pacijenti, iskustvo}, title = {Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom}, keyword = {anketa o zadovoljstvu, bolnica, pacijenti, iskustvo}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bojana and Ba\v{s}i\'{c}, Mladenka}, year = {2019}, pages = {42-42}, keywords = {satisfaction questionnaire, hospital, patients, experience}, title = {Patient satisfaction survey at UHC Zzagreb - Patient experience and satisfaction with received healthcare service}, keyword = {satisfaction questionnaire, hospital, patients, experience}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font