Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom (CROSBI ID 692551)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Knežević, Bojana ; Bašić, Mladenka Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom // 19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Peranić, Janko ; Markota, Davor ; Pavlinić Tomlinson, jadranka (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2019. str. 42-42

Podaci o odgovornosti

Knežević, Bojana ; Bašić, Mladenka

hrvatski

Anketiranje pacijenata u KBC Zagreb - Iskustvo i zadovoljstvo pacijenata primljenom zdravstvenom uslugom

U radu su prikazani rezultati ankete o iskustvu i zadovoljstvu pacijenata KBC Zagreb.Tijekom 2017. godine Odjel za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite razvio je novu anketu o zadovoljstvu pacijenata, dopunjenu pitanjima o iskustvu pacijenata vezano uz komunikaciju, informiranost, potpisivanje obveznog informiranog pristanka prije invazivnih zahvata, poštivanje prava pacijenata i informiranost prije otpusta iz bolnice. Pacijentima koji su bili smješteni u bolnici ponuđeno ispunjavanje ankete u papirnatom obliku ili su bili upoznati s ispunjavanjem online ankete na web-u KBC-a Zagreb. Anketu o zadovoljstvu i iskustvu pacijenata u bolnici ispunilo je 1752 korisnika zdravstvene usluge neposredno prije otpusta iz bolnice. Većina pacijenata smatra da su bili dobro informirani o svojoj bolesti i načinima liječenja te potrebnoj zdravstvenoj njezi. Razumljivost dobivenih informacija o liječenju dobro su ocijenili gotovo svi pacijenti. Međutim, manji dio njih izrazio je želju da budu više uključeni u odluke o načinu njihovog liječenja. Većini pacijenata je prilikom otpusta objašnjeno koji problemi, nuspojave lijekova ili komplikacije bolesti se mogu javiti nakon otpusta. Ankete o zadovoljstvu pacijenata su dobra povratna informacija upravi i zdravstvenim djelatnicima o kvaliteti rada, kao i alat za konkretne mjere za poboljšanje zdravstvene usluge.

anketa o zadovoljstvu ; bolnica ; pacijenti ; iskustvo

nije evidentirano

engleski

Patient satisfaction survey at UHC Zzagreb - Patient experience and satisfaction with received healthcare service

nije evidentirano

satisfaction questionnaire ; hospital ; patients ; experience

nije evidentirano

Podaci o prilogu

42-42.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

19. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

Peranić, Janko ; Markota, Davor ; Pavlinić Tomlinson, jadranka

Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

Podaci o skupu

19. hrvatska konferencija o kvaliteti ; 10. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

poster

15.05.2019-18.05.2019

Vodice, Hrvatska

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita