Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Studija slučaja 24sata: mjesto edukativnih tema u tabloidnom novinarstvu (CROSBI ID 280907)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Ivanuš, Željana Studija slučaja 24sata: mjesto edukativnih tema u tabloidnom novinarstvu // Medijska istraživanja, 26 (2020), 1; 109-128. doi: 10.22572/mi.26.1.6

Podaci o odgovornosti

Ivanuš, Željana

hrvatski

Studija slučaja 24sata: mjesto edukativnih tema u tabloidnom novinarstvu

U fokusu interesa tabloidnih novina poznate su i slavne osobe, tračevi, skandali, sudski procesi i druge slične teme. Postavlja se pitanje mogu li čitatelji išta naučiti iz takvih novina? Kroz studiju slučaja hrvatskoga dnevnog tabloida 24sata znanstvenom metodom analize sadržaja istražuje se edukativna funkcija tabloidnih novina. Istraživanjem je potvrđena hipoteza da se edukativne teme povremeno pojavljuju na naslovnicama 24sata. Naime, na 98 naslovnica (28 %) od ukupno 351, koliko ih je bilo u 2017. godini, objavljeno je 108 naslova kojima su najavljene edukativne teme. Najviše tema bilo je vezano uz zdravlje, kulinarstvo, zaštitu potrošača i financije. Edukativne teme dobivaju redovito veliki prostor na naslovnici jer su 44 teme bile glavna priča dana, odnosno šlager A, 26 tema bilo je šlager B, a 38 tema bile su male najave, odnosno mali šlageri. Novine zadržavaju tabloidni stil uređivanja i kod takvih tema jer su najavljene jakim tabloidnim naslovima, nadnaslovima i podnaslovima te su grafički pojačani primjenom crvene i crne boje uz velike fotografije ili infografiku.

24sata, tabloid, naslovnice, edukativna funkcija novina

nije evidentirano

engleski

The Case Study of 24sata: The Place of Educational Topics in Tabloid Journalism

nije evidentirano

24sata, tabloid, front pages, educational function of newspapers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (1)

2020.

109-128

objavljeno

1330-6928

1846-6605

10.22572/mi.26.1.6

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost