Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji (CROSBI ID 692455)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bolanča Mirković, Ivana ; Vukoje, Marina ; Petković, Gorana Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji // Book of Abstracts - Printing&Design20 / Žiljak Gršić, Jana (ur.). Zagreb: FotoSoft (FS), 2020. str. 147-147

Podaci o odgovornosti

Bolanča Mirković, Ivana ; Vukoje, Marina ; Petković, Gorana

hrvatski

Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji

Vizualni izgled ima veliku važnost pri donošenju odluke o kupnji određenog proizvoda. Ambalažni proizvodi uz ostale funkcije imaju i prodajnu funkciju te mogu izdvojiti proizvode iz grupe sličnih proizvoda. Vizualni izgled ambalažnog grafičkog proizvoda donose grafički materijali odnosno tiskovne podloge i bojila te dizajnerski elementi vezani uz oblik ambalaže te elemente na ambalaži. Eko proizvodi tvore posebnu skupinu proizvoda. Dizajn takvih proizvoda prilagođen je, te je uobičajeno da su neki vizualni elementi ambalažnih proizvoda zelene boje. Oblik i materijali takvih ambalažnih proizvoda prilagođeni su proizvodu koji se nalazi u njima pa se obično koriste reciklirane tiskovne podloge te je ambalaža maksimalno smanjena kako bi se uštedio materijal. U ovom radu pojasniti će se želje i navike kupca vezane uz odluku o kupnji eko proizvoda. Posebna pažnja biti će stavljena na vizualne elemente ambalaže kako bi se mogle poručiti navike kupaca spomenutih proizvoda. Proučavanjem obrazaca kupanje i elementa dizajna želi se utvrditi navike kupaca kako bi se ambalaža namijenjena eko proizvodima mogla prilagoditi tržištu.

kartonski ambalažni proizvodi ; vizualni elementi ; eko proizvodi ; želja za kupnjom

nije evidentirano

engleski

The impact of the visual elements of eco cardboard packaging product on the purchasing decision

nije evidentirano

cardboard packaging products ; visual elements ; eco products ; desire to buy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

147-147.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Abstracts - Printing&Design20

Žiljak Gršić, Jana

Zagreb: FotoSoft (FS)

2718-3777

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2020

predavanje

04.06.2020-04.06.2020

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija