Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjenjivost meditativnih tehnika u odgojno- obrazovnom procesu djece predškolske dobi (CROSBI ID 433454)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Rubčić, Viktorija Primjenjivost meditativnih tehnika u odgojno- obrazovnom procesu djece predškolske dobi / Kelam, Ivica (mentor); Slavonski Brod, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020

Podaci o odgovornosti

Rubčić, Viktorija

Kelam, Ivica

hrvatski

Primjenjivost meditativnih tehnika u odgojno- obrazovnom procesu djece predškolske dobi

Svrha ovog rada je istražiti različite meditativne tehnike i njihove dobrobiti, te otvoriti raspravu o primjenjivosti meditativnih tehnika u odgojno-obrazovnim ustanovama. Mogućnost primjene meditativnih tehnika kao pomoć pri razvijanju sposobnosti samokontrole i regulaciji emocija, kao i oblik prevencije problematičnog ponašanja kod djece. Odgoj započinje u obitelji i tu nastaju temelji za izgradnju djetetove ličnosti. Društvena zajednica i okolina koja nas okružuje pridonose onome što ćemo mi postati. Različite religije imaju svoja načela odgoja, a s obzirom na porijeklo meditacije istražit ću mogućnost njene primjene u kršćanskom duhovnom odgoju. Prikazat ću nekoliko meditativnih tehnika i njihovu povezanost s emocijama, te na koji način mogu pomoći djeci, kao i pozitivne aspekte primjene meditativnih tehnika u različitim disfunkcionalnim ponašanjima. Na samom kraju sagledat ću kako i na koji način se primjenjuju meditativnih tehnike u svijetu, te kakva je i gdje se javlja primjena meditativnih tehnika kod djece u Hrvatskoj.

djeca, emocije, odgoj, primjena meditativnih tehnika

nije evidentirano

engleski

Applicability of meditative techniques in the educational process of preschool children

nije evidentirano

children, emotions, upbringing, application of meditative techniques

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

07.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Slavonski Brod

Povezanost rada

Filozofija