Primjenjivost meditativnih tehnika u odgojno- obrazovnom procesu djece predškolske dobi (CROSBI ID 433454)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Rubčić, Viktorija
Kelam, Ivica
hrvatski
Primjenjivost meditativnih tehnika u odgojno- obrazovnom procesu djece predškolske dobi
Svrha ovog rada je istražiti različite meditativne tehnike i njihove dobrobiti, te otvoriti raspravu o primjenjivosti meditativnih tehnika u odgojno-obrazovnim ustanovama. Mogućnost primjene meditativnih tehnika kao pomoć pri razvijanju sposobnosti samokontrole i regulaciji emocija, kao i oblik prevencije problematičnog ponašanja kod djece. Odgoj započinje u obitelji i tu nastaju temelji za izgradnju djetetove ličnosti. Društvena zajednica i okolina koja nas okružuje pridonose onome što ćemo mi postati. Različite religije imaju svoja načela odgoja, a s obzirom na porijeklo meditacije istražit ću mogućnost njene primjene u kršćanskom duhovnom odgoju. Prikazat ću nekoliko meditativnih tehnika i njihovu povezanost s emocijama, te na koji način mogu pomoći djeci, kao i pozitivne aspekte primjene meditativnih tehnika u različitim disfunkcionalnim ponašanjima. Na samom kraju sagledat ću kako i na koji način se primjenjuju meditativnih tehnike u svijetu, te kakva je i gdje se javlja primjena meditativnih tehnika kod djece u Hrvatskoj.
djeca, emocije, odgoj, primjena meditativnih tehnika
nije evidentirano
engleski
Applicability of meditative techniques in the educational process of preschool children
nije evidentirano
children, emotions, upbringing, application of meditative techniques
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
07.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Slavonski Brod