Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju: rezultati istraživanja (CROSBI ID 67096)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Piršl, Elvi ; Benjak, Mirjana ; Diković, Marina ; Matošević, Andrea ; Jelača, Matija Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju: rezultati istraživanja // Vodič za interkulturalno učenje / Tomašević, Nives (ur.). Zagreb: Naklada Ljevak, 2016. str. 89-144

Podaci o odgovornosti

Piršl, Elvi ; Benjak, Mirjana ; Diković, Marina ; Matošević, Andrea ; Jelača, Matija

hrvatski

Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju: rezultati istraživanja

Temeljna svrha znanstveno-istraživačkog projekta “Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju”, a time i samog istraživanja bila je proširivanje mogućnosti promicanja interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji u cilju senzibiliziranja studenata i nastavnika, ali i ostalih subjekata uključenih u odgojno- obrazovni rad za različitost, kulturni pluralizam, demokraciju i ljudska prava. Opći ciljevi istraživanja u sklopu ovoga projekta bili su utvrditi stupanj interkulturalne osjetljivosti i temeljna znanja u podučju interkulturalizma kod studenata učiteljskih/nastavničkih studija i srednjoškolskih nastavnika te ispitati potrebne interkulturalne kompetencije za rad u kulturno pluralnim razredima. Isto tako, jedan od ciljeva istraživanja bio je analizirati studijske programe na studiju nastavničkog smjera i na integriranom učiteljskom sveučilišnom studiju inicijalnoga obrazovanja učitelja/nastavnika na sveučilištima u Republici Hrvatskoj s posebnim osvrtom na zastupljenost kolegija iz područja interkulturalizma. Shodno općim ciljevima projekta definirani su zadatci istraživanja za studente i nastavnike: 1. Zadatci istraživanja koji se odnose na studente imali su cilj utvrditi: 1. poznavanje temeljnih karakteristika interkulturalizma (pojam, ciljevi, vrijednosti) 2. razinu etnocentrizma i etnorelativizma tj. interkulturalnu osjetljivost 3. poželjne interkulturalne kompetencije nastavnika za rad u kulturno pluralnim razredima te u kojoj mjeri interkulturalno obrazovanje doprinosi razvoju određenih kompetencija kod studenata prema percepciji studenata. U ovom poglavlju predstavljena je metodologija i rezultati istraživanja.

interkulturalna osjetljivost ; interkulturalizam ; interkulturalne kompetencije nastavnika ; students ; teachers

nije evidentirano

engleski

Education for intercultural competence: research results

nije evidentirano

intercultural sensitivity ; interculturalism ; teachers' intercultural competence ; studenti ; nastavnici

nije evidentirano

Podaci o prilogu

89-144.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vodič za interkulturalno učenje

Tomašević, Nives

Zagreb: Naklada Ljevak

2016.

978-953-303-922-0

Povezanost rada

nije evidentirano