Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Reputacijski sustavi u službi izbjegavanja kriznih situacija u turizmu (CROSBI ID 280779)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Blaži, Jelena ; Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav Reputacijski sustavi u službi izbjegavanja kriznih situacija u turizmu // South Eastern European journal of communication, 2 (2020), 1; 105-112

Podaci o odgovornosti

Blaži, Jelena ; Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav

hrvatski

Reputacijski sustavi u službi izbjegavanja kriznih situacija u turizmu

Reputacija predstavlja kolektivni stav kao rezultat pojedinačnih mišljenja određene zajednice. Korisnicima online usluga reputacija predstavlja oblik očekivanoga ponašanja temeljenom na tuđem iskustvu, čime korisnik dobiva dojam da smanjuje rizik svoga poslovanja. Upravo zbog projekcije očekivanoga ponašanja takvi sustavi pridonose izbjegavanju kriznih situacija. U skladu s tim, korisnik usmjerava svoj novac prema pružateljima usluga kod kojih se osjeća sigurno i dobiva pravu vrijednost za svoj novac. Prema tome, prosudba potpuno nepoznatih korisnika može donijeti određenu ekonomsku ili društvenu korist. Cilj je reputacijskih sustava osigurati korisnicima informacije o pouzdanosti određene usluge, stimulirati subjekte na korektno ponašanje, odvratiti korisnike od nepouzdanih prodavača i proširiti znanje o pouzdanim prodavačima. Tako se korisnicima smanjuje osjećaj poslovnoga rizika i povećava povjerenje u odnosu prodavač-kupac. U ovom radu obradit će se pojam reputacijskih sustava i način na koji mogu utjecati na poboljšanje turističke ponude i, prije svega, na izbjegavanje mogućih kriznih situacija. Istražit će se Google Review reputacijski sustav u Varaždinu i usporediti ocjene ugostiteljskih objekata i turistički atraktivnih objekata da bi se pronašli ključni pojmovi u vezi s prednostima i problemima pojedinih ugostiteljskih objekata i turističkih atrakcija s ciljem daljnjega unapređenja poslovanja i povećanja konkurentnosti.

reputacijski sustavi ; reputacija ; turizam ; krizne situacije

nije evidentirano

engleski

Reputation systems in the service of avoidance of crisis situations in tourism

nije evidentirano

reputation systems ; reputation ; tourism ; crisis situations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2020.

105-112

objavljeno

2712-0430

2712-0457

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice