Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremene kurikulumske polemike (CROSBI ID 280744)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Pavičić Vukičević, Jelena Suvremene kurikulumske polemike // Zbornik sveučilišta Libertas, 4 (2019), 4; 203-218

Podaci o odgovornosti

Pavičić Vukičević, Jelena

hrvatski

Suvremene kurikulumske polemike

Kurikulum je jedan od ključnih odgojno-obrazovnih koncepata 20. i 21. stoljeća kojeg zbog njegove kompleksnosti i višedimenzionalnosti nazivamo i ukupnom filozofijom odgojno-obrazovnog procesa. Obrazovne politike važan su segment nacionalnog identiteta i nacionalne suverenosti pa su pitanja vezana uz kurikulum kao temeljni dokument odgojno-obrazovnog sustava često polemičke naravi i izazivaju raspravu znanstvene i stručne javnosti, ali i svih ostalih dionika u društvu. Kako bi takva legitimna rasprava bila što kvalitetnija i urodila barem minimalnim konsenzusom, nužno je odgovoriti na ključna pitanja o terminološkom određenju pojma kurikulum, aksiološkoj dimenziji kurikuluma, njegovim sastavnicama i konstrukciji kurikuluma te dionicima njegove izrade. Rasprava utemeljena na suvremenim znanstvenim i stručnim spoznajama uvelike može pomoći u konstruktivnoj javnoj raspravi o budućim modelima razvoja odgojno-obrazovnog sustava u Republici Hrvatskoj, realno i legitimno postavljenim zahtjevima za promjene unutar sustava, kao i za razvoj kurikuluma na suvremenim principima njegove konstrukcije, implementacije i evaluacije.

kurikulum ; kurikulumske ideologije ; vrijednosti ; sastavnice kurikuluma ; modeli konstrukcije kurikuluma ; izrađivači kurikuluma

nije evidentirano

engleski

Contemporary curriculum polemic

nije evidentirano

curriculum ; curriculum ideologies ; values ; curriculum constituents ; curriculum elaboration models ; curriculum designers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (4)

2019.

203-218

objavljeno

2584-5055

2584-6167

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice