Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije suočavanja sa stresom i zadovoljstvo životom učenika osnovnih škola (CROSBI ID 433391)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bare, Ana Strategije suočavanja sa stresom i zadovoljstvo životom učenika osnovnih škola / Merkaš, Marina (mentor); Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, . 2020

Podaci o odgovornosti

Bare, Ana

Merkaš, Marina

hrvatski

Strategije suočavanja sa stresom i zadovoljstvo životom učenika osnovnih škola

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos intenziteta stresa i strategija suočavanja sa stresom u školskim situacijama sa zadovoljstvom životom učenika različite dobi, spola i školskog uspjeha. U istraživanju je sudjelovalo 299 učenica (N=169) i učenika (N=130) iz dvije osnovne škole grada Zagreba u dobi između 11 i 15 godina. Učenici su ispunili Multidimenzionalnu skalu zadovoljstva životom za učenike (Huebner, 1994), Skalu stresnih životnih događaja za djecu (Košta i Vulić Prtorić, 2002) i Upitnik suočavanja sa školskim situacijama (MacCann i sur., 2012). Rezultati su pokazali kako učenice doživljavaju veći intenzitet stresa vezanog uz školske situacije od učenika te kako one češće koriste strategije suočavanja usmjerene na emocije u stresnim školskim situacijama. Također, pokazano je kako češće korištenje strategija suočavanja usmjerenih na problem te rjeđe korištenje strategija suočavanja usmjerenih na emocije pridonose objašnjenju viših razina zadovoljstva životom učenika osnovnih škola. Veći intenzitet stresa i češće korištenje strategija suočavanja usmjerenih na problem pridonose objašnjenju viših razina zadovoljstva školom učenika osnovnih škola.

stres ; suočavanje sa stresom ; zadovoljstvo životom ; zadovoljstvo školom ; adolescenti

nije evidentirano

engleski

Strategies for coping with stress and life satisfaction in elementary school students

nije evidentirano

stress ; coping with stress ; life satisfaction ; school satisfaction ; adolescents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

77

08.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatsko katoličko sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija