Znanstvene kompetencije odgojitelja za provedbu pedagoških istraživanja (CROSBI ID 433382)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Puškarić, Marina
Brust Nemet, Maja
hrvatski
Znanstvene kompetencije odgojitelja za provedbu pedagoških istraživanja
Znanstvene kompetencije odgojitelja izuzetno su važne, a na to ukazuje i sama činjenica kakosuupravo oni ti koji su ključni za doprinos razvoja djece vrtićke dobi. Provodeći pedagoškaistraživanja, odgojitelji doprinose radu vrtića i njegovom unaprjeđenju putem pronalaskaučinkovitih metoda i praksi odgajanja. Upravo zato je važno da odgojitelji budu na pravilannačin osposobljeni za stvaranje novih baza stručnih znanja i unapređenje znanosti obrazovanja(Krstović, Vujičić i Pejić Papak, 2016).Ovaj rad bavi se proučavanjem teorijskihteistraživačkihspoznaja o znanstvenim kompetencijama odgojitelja za njihovu uspješnuprovedbu pedagoških istraživanjate nastoji ukazati na važnost razvoja znanstvenihkompetencija budućih odgojitelja kako za njih same, tako i za cjelokupni odgojno-obrazovnisustav.Istraživanje je provedeno uz pomoć intervjua među 20odgojiteljica iz dječjih vrtića napodručju Osijeka i Münchena. Istraživanje je pokazalo da se odgojiteljice u hrvatskim dječjimvrtićima samoprocjenjuju znanstveno kompetentnijima te provode više pedagoškihistraživanja u odnosu na njemačke odgojiteljice.
odgojitelj, pedagoška istraživanja, znanstvene kompetencije
nije evidentirano
engleski
Scientific Competences of Educators for Implementation of Pedagogical Research
nije evidentirano
educator, pedagogical research, scientific competence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27
16.06.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek