Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole (CROSBI ID 433372)

Ocjenski rad | diplomski rad

Guterman, Rea Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole / Topolovčan, Tomislav (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Guterman, Rea

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole

Tema ovog diplomskog rada jest Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole. Ovim će radom biti prikazan školski sustav na globalnoj razini te na razini Republike Hrvatske. Predstavljena će biti teorijska polazišta o kvalitetnoj nastavi prema trima glavnim strategijama odgojno-obrazovnog procesa – dogovoru, realizaciji i evaluaciji kroz koje će biti vidljiva važnost planiranja kao i neophodnost praćenja rada učenika. Također, opisani će biti odnosi subjekata nastavnog procesa, ali i temeljne sastavnice kvalitetnog učitelja očitovane u samom planiranju nastavnog procesa, omogućavanju dodatne i dopunske nastave, poznavanju učenika, važnosti odgoja te usavršavanju učitelja. Ono što nas je zanimalo, odnosi se na viziju organiziranosti odgojno-obrazovnog procesa pojedinih učitelja. Također, veliku važnost pridodajemo mišljenju učitelja o najučinkovitijem obliku rada u nastavi kao i nužnosti suradnje. Cilj provedenog istraživanja jest utvrditi razlike u organizaciji među trima učiteljima razredne nastave, a koje se očituju u djelovanju učitelja u određenoj situaciji te njihovim planom upravljanja razredom kao cjelovitim odgojnoobrazovnim procesom. Postavljenim pitanjima željeli smo saznati koliko je stvarno odstupanje, odnosno podudaranje upravljanjem i vođenjem razreda među sudionicima

odgojno-obrazovni proces, organizacija, planiranje, upravljanje razredom

nije evidentirano

engleski

Class Management in Primary School

nije evidentirano

educational process, organisation, planning, class management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

23.06.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija