Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole (CROSBI ID 433372)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Guterman, Rea
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole
Tema ovog diplomskog rada jest Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole. Ovim će radom biti prikazan školski sustav na globalnoj razini te na razini Republike Hrvatske. Predstavljena će biti teorijska polazišta o kvalitetnoj nastavi prema trima glavnim strategijama odgojno-obrazovnog procesa – dogovoru, realizaciji i evaluaciji kroz koje će biti vidljiva važnost planiranja kao i neophodnost praćenja rada učenika. Također, opisani će biti odnosi subjekata nastavnog procesa, ali i temeljne sastavnice kvalitetnog učitelja očitovane u samom planiranju nastavnog procesa, omogućavanju dodatne i dopunske nastave, poznavanju učenika, važnosti odgoja te usavršavanju učitelja. Ono što nas je zanimalo, odnosi se na viziju organiziranosti odgojno-obrazovnog procesa pojedinih učitelja. Također, veliku važnost pridodajemo mišljenju učitelja o najučinkovitijem obliku rada u nastavi kao i nužnosti suradnje. Cilj provedenog istraživanja jest utvrditi razlike u organizaciji među trima učiteljima razredne nastave, a koje se očituju u djelovanju učitelja u određenoj situaciji te njihovim planom upravljanja razredom kao cjelovitim odgojnoobrazovnim procesom. Postavljenim pitanjima željeli smo saznati koliko je stvarno odstupanje, odnosno podudaranje upravljanjem i vođenjem razreda među sudionicima
odgojno-obrazovni proces, organizacija, planiranje, upravljanje razredom
nije evidentirano
engleski
Class Management in Primary School
nije evidentirano
educational process, organisation, planning, class management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
23.06.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb