Percepcija kolektivne efikasnosti kao prediktor vršnjačkoga nasilja u virtualnom svijetu (CROSBI ID 280691)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavičić Vukičević, Jelena ; Galić, Romana ; Buljan Flander, Gordana
hrvatski
Percepcija kolektivne efikasnosti kao prediktor vršnjačkoga nasilja u virtualnom svijetu
Kolektivna efikasnost škole kao društvene institucije, koju definiramo kao vjerovanje skupine ljudi u svoje sposobnosti organiziranja i izvršavanja akcija potrebnih za postizanje cilja, u ovome je radu promatrana kao prediktor vršnjačkoga nasilja u virtualnom svijetu. Cilj ovoga rada jest usporediti različite faktore kolektivne efikasnosti škole prema percepciji učenika kao prediktora različitim oblicima nasilja u virtualnom svijetu među učenicima zagrebačkih srednjih škola. Istraživanje je provedeno na uzorku od 451 učenika putem anketnog upitnika. Rezultati logističke regresijske analize upućuju na zaključak da su čestice kolektivne efikasnosti koje se odnose na grupnu kompetenciju bolji prediktori vršnjačkoga nasilja u virtualnom svijetu nego čestice koje se odnose na analizu zadatka. Prikazani rezultati imaju važne praktične implikacije za osmišljavanje programa podizanja kolektivne efikasnosti i smanjenja pojave različitih oblika nasilja u virtualnom svijetu.
kolektivna efikasnost ; nasilje u virtualnom svijetu ; učenici srednjih škola u Gradu Zagrebu
nije evidentirano
engleski
Perception of collective efficiency as a predictor of peer violence in virtual world
nije evidentirano
collective efficacy ; secondary school students in the City of Zagreb ; violence in virtual world
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija, Sociologija