Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 67059)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kiš-Novak, Darinka ; Lapat, Goran ; Oreški, Predrag Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Prirode i društva // Inovacije u vaspitanju i obrazovanju:digitalizacija, inovativni programi i modeli, naučni skup s međunarodnim učešćem / Mandak, Alija (ur.). Kruševac: Učiteljski fakultet u Prizrenu, Leposavić Univerziteta u Prištini, 2017. str. 473-485

Podaci o odgovornosti

Kiš-Novak, Darinka ; Lapat, Goran ; Oreški, Predrag

hrvatski

Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Prirode i društva

Današnji razvoj informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) pruža neograničene mogućnosti u poučavanju učenika u školi i izvan nje. Korištenjem naprednih IKT rješenja učenici bogate i nadopunjuju svoje znanje. Razvoj IKT dovodi do novih mogućnosti, ali i potreba, kako u svakodnevnom životu tako i u suvremenoj nastavi. No za korištenje IKT u nastavi moraju biti zadovoljeni neki uvjeti: kompetentan učitelj, posjedovanje računala i softvera te učenik. Rad pokazuje učestalost korištenja IKT u svakodnevnom poučavanju učenika razredne nastave u predmetu Priroda i društvo u Republici Hrvatskoj. U ovom radu su prikazani rezultati istraživanja prikupljeni anketnim upitnikom na prigodnom uzorku studenata (N=197) nakon odrađene stručno-pedagoške prakse. Deskriptivnom analizom se pokazalo da učitelji najviše koriste računalo u funkciji korištenja e-udžbenika i prikazivanja powerpoint prezentacija, dok učenici u nastavi ne koriste nikakve uređaje iz svijeta suvremenih IKT. Ako je cilj odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi pripremiti učenika za život i rad u promjenjivom društvu nikako se ne bi smjelo zaobići mogućnosti upotrebe digitalne tehnologije u nastavnom procesu.

medij, nastava, učitelji, učenici

nije evidentirano

engleski

The use of Information and Communication Technologies in the Teaching of Nature and Society subject

nije evidentirano

media, teaching, teachers, pupils

nije evidentirano

Podaci o prilogu

473-485.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mandak, Alija

Kruševac: Učiteljski fakultet u Prizrenu, Leposavić Univerziteta u Prištini

2017.

978-86-84143-43-5

Povezanost rada

Biologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija