Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 67059)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kiš-Novak, Darinka ; Lapat, Goran ; Oreški, Predrag
hrvatski
Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Prirode i društva
Današnji razvoj informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) pruža neograničene mogućnosti u poučavanju učenika u školi i izvan nje. Korištenjem naprednih IKT rješenja učenici bogate i nadopunjuju svoje znanje. Razvoj IKT dovodi do novih mogućnosti, ali i potreba, kako u svakodnevnom životu tako i u suvremenoj nastavi. No za korištenje IKT u nastavi moraju biti zadovoljeni neki uvjeti: kompetentan učitelj, posjedovanje računala i softvera te učenik. Rad pokazuje učestalost korištenja IKT u svakodnevnom poučavanju učenika razredne nastave u predmetu Priroda i društvo u Republici Hrvatskoj. U ovom radu su prikazani rezultati istraživanja prikupljeni anketnim upitnikom na prigodnom uzorku studenata (N=197) nakon odrađene stručno-pedagoške prakse. Deskriptivnom analizom se pokazalo da učitelji najviše koriste računalo u funkciji korištenja e-udžbenika i prikazivanja powerpoint prezentacija, dok učenici u nastavi ne koriste nikakve uređaje iz svijeta suvremenih IKT. Ako je cilj odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi pripremiti učenika za život i rad u promjenjivom društvu nikako se ne bi smjelo zaobići mogućnosti upotrebe digitalne tehnologije u nastavnom procesu.
medij, nastava, učitelji, učenici
nije evidentirano
engleski
The use of Information and Communication Technologies in the Teaching of Nature and Society subject
nije evidentirano
media, teaching, teachers, pupils
nije evidentirano
Podaci o prilogu
473-485.
objavljeno
Podaci o knjizi
Mandak, Alija
Kruševac: Učiteljski fakultet u Prizrenu, Leposavić Univerziteta u Prištini
2017.
978-86-84143-43-5