Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu (CROSBI ID 280676)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Cegur Radović, Tihana ; Varičak, Ivana ; Hadžić, Marijana Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, V (2019), 1; 77-91

Podaci o odgovornosti

Cegur Radović, Tihana ; Varičak, Ivana ; Hadžić, Marijana

hrvatski

Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu

Toyota je jedan od vodećih proizvođača automobila u svijetu. Toyotini automobili se proizvode u 29 zemalja i prodaju u preko 170 zemalja. Osnovana je 1937. godine i sjedište joj je u Toyota City u Japanu. Kao proizvođač automobila Toyota se usmjerila na okoliš, sigurnost u prometu i ostala socijalna pitanja u obliku građenja povjerenja i odnosa sa lokalnom zajednicom te neprofitnim organizacijama i stručnjacima. Krajnji cilj Toyote je utjecati na društvo i buduću mobilnost u potpunoj harmoniji s prirodom. Toyota je postavila novi izazov o održivoj proizvodnji i brizi za okoliš koji se obvezuje ispuniti do 2050 godine. Svako poduzeće bi trebalo planirati ponašanje u kriznim situacijama. Od planova za krizne situacije ne očekuje se da spriječe krize, nego se aktiviraju tek kad nastupi krizni događaj. Oni mogu ublažiti negativne posljedice krize i brže vratiti normalno stanje. Na temelju toga definiran je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi kako dobro osmišljene strategije marketinga u kriznim situacijama mogu krizu pretvoriti u šansu. Slijedom navedenog postavljena je i hipoteza: za ostvarivanje uspjeha na tržištu i prevladavanje kriznih situacija potrebne su dobro istražene, analizirane i planirane strategije marketinga.

krizno komuniciranje ; krizna situacija ; poslovna kriza ; odnosi s javnošću ; strategije marketinga

nije evidentirano

engleski

Toyota - an example of how to turn a crisis into an opportunity

nije evidentirano

crisis communication ; crisis situation ; corporate crisis ; public relations ; marketing strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

V (1)

2019.

77-91

objavljeno

1848-3038

1849-112X

Povezanost rada

Ekonomija