Primjeri poučavanja prirodoslovnih tema u nastavi učenika s autizmom (CROSBI ID 19220)
Autorska knjiga | ostalo
Podaci o odgovornosti
Kiš-Novak, Darinka ; Špehar, Anita
hrvatski
Primjeri poučavanja prirodoslovnih tema u nastavi učenika s autizmom
Provedenim istraživanjem dokazalo se da će učenik s autizmom više naučiti ako mu se nastava iz prirodih predmeta obogati konkretnim primjerima na koje učenik dobro reagira. U istraživanju je provedena nastavna tema Voće. Iako se čini da učenik nije potpuno usvojio pojmove ovim neposrednim konkretnim načinom po(d)učavanja, mora se uzeti u obzir da je u dva nastavna sata djelomično usvojio četiri pojma, uz dva puta vrednovanja, dok je na njemu klasičan način poučavanja (samo fotografijom) za jedan školski sat jedan pojam dovoljan, a ponekad i previše za usvojiti.
autizam, dijete s posebnim potrebama, inkluzija u odgojnoobrazovne ustanove, STEM
nije evidentirano
engleski
Examples of Teaching Natural Science Topics in Teaching Students with Autism
nije evidentirano
autism, a child with special needs, inclusion in educational institutions, STEM
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Balti: GlobeEdit
2019.
978-613-9-41634-9
73
objavljeno