Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja (CROSBI ID 433336)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bistrović, Maja Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja / Kiš-Novak, Darinka (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Bistrović, Maja

Kiš-Novak, Darinka

hrvatski

Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja

Izvanučionička nastava temelji se na učenju otkrivanjem, na iskustvenom učenju koje vodi do trajnog znanja, rasterećenju učenika te interdisciplinarnom pristupu sadržajima nastave. Takva nastava podrazumjeva uporabu primarnih izvora znanja, potiče promatranje, samostalna istraživanja, zaključivanje te praktično djelovanje učenika u neposrednoj stvarnosti. Planiranje i provođenje izvanučioničke nastave zahtjeva veliki angažman učitelja, stoga je jedno od pitanja provode li učitelji takvu nastavu i koliko često. Cilj provedenog istraživanja bio je ispitati samoprocjenu učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja (STEM). U istraživanju je sudjelovalo 146 ispitanika, 72 studenata Učiteljskog fakulteta te 74 učitelja razredne nastave. Rezultati su pokazali da je izvanučionička nastava iz prirodoslovnog područja prerijetko zastupljena. Godine radnog staža ne utjeću značajno na organizaciju i provedbu izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja. Budući i sadašnji učitelji smatraju da je izvanučionička nastava iz prirodoslovnog područja nešto češće zastupljena nakon uvođenja HNOS-a, no unatoč svemu trebalo bi je češće i detaljnije provoditi.

izvanučionička nastava, prirodoslovno područje, iskustveno učenje, razredna nastava

nije evidentirano

engleski

Attitudes and Opinions of Primary School Teachers and Students of the Faculty of Teacher Education on the Representation of Outdoor Teaching in the Field of Naturale Sciences

nije evidentirano

outdoor teaching, field work, natural sciences (STEM), learning through experience, lower primary classes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

06.05.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Biologija